... a.k.a. de California Stop...Petra/VS schreef:een zogenaamde "rolling stop"
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over stoplicht
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vraag over stoplicht
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
zijn er nog meer van die termen ? Ik ken alleen de "Virginia Left"

Laatst gewijzigd door Bramster op 11 mei 2010, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Yup,California stop
Die ken ik dan weer niet, wat betekent dat?Virginia left
*Edit* een U turn dus? Nooit van gehoord, dat dat Virginia left heet. Misschien omdat we in Virginia wonen
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Bandido
- Amerika-expert
Dat is mij hier ook verteld, in dit geval verandert het rode licht in een stopbord. En dus moet je ook hier komen tot een "full and complete stop". En daar wordt inderdaad op gelet door de politie, wij hebben voor het niet lang genoeg stoppen als een bekeuring gehad.Petra/VS schreef:De drie seconde regel wordt, zo heb ik me door een politieagent laten vertellen, als een volle stop gezien. Alles korter wordt gezien als zonder stop doorrijden.
"Keep Georgia On Your Mind"
- DixieChick
- Amerika-expert
Ja, die rolling stop is hier ook heel erg populair. Ik vind het zelf ook heel moeilijk om helemaal tot stilstand te komen als ik al van verre kan zien dat een kruising echt helemaal leeg is.Omdat het bij een four-way-stop "wie het eerst komt, die mag het eerst" is, is het dus ook niet dat er, zoals in Nederland, nog even iemand van rechts komt sjeesen. Maar ja, erop bekeurd worden is ook zo knullig.Petra/VS schreef:De drie seconde regel wordt, zo heb ik me door een politieagent laten vertellen, als een volle stop gezien. Alles korter wordt gezien als zonder stop doorrijden. Ook in de regel van Florida staat: "come to a complete stop". Hier staat de politie regelmatig ook bij stopborden te controleren en als je een zogenaamde "rolling stop" doet krijg je fijn een bon for "failure to obey a traffic sign".
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
En vergeet het knipperende rode licht van een stoplicht niet... dat betekent hetzelfde als een stopbord.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
breaker9240
- Amerikakenner
ivm die U-turns waar het niet mag staat hier steeds een bord zoals in Belgie?
Of zijn hier andere regels voor?
Of zijn hier andere regels voor?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als het niet mag staat er inderdaad een bord "No U-turns"
-
breaker9240
- Amerikakenner
Dus op de las vegas strip mag je het want via google maps zie ik er geen staan? juist? 
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Op de strip zijn verschillende kruisingen waar je geen U-turn mag maken, dus niet uitgaan van Google maar op de borden letten, die zitten meestal naast het licht voor linksaf.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het staat niet altijd uitgeschreven, het verkeersteken ziet er zo uit of oranje met zwart:

- Color01
- Amerika-expert
Petra/VS schreef:Het staat niet altijd uitgeschreven, het verkeersteken ziet er zo uit of oranje met zwart:
that sign is Huge
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oeps, aangepast
.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht