Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

American Laws

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: American Laws

Bericht door Dento »

DixieChick schreef:En ik mag mijn ezel niet in mijn badkuip zetten...nou ja! Hoe moet ik pancho anders wassen?! belachelijk! ;)
:lol: :lol:
Petra/VS schreef:Heel veel van die echt vreemde wetten stammen nog uit de Coloniale tijd en men heeft gewoon nooit de moeite genomen ze uit de boeken te halen.
Inderdaad, een groot deel kan zo verklaard worden (opkomst van hygiëne, bijvoorbeeld, de reden waarom Judith Pancho nu met de tuinslang in de achtertuin moet wassen :mrgreen: ), maar toen hadden ze nog geen stofzuigers, en ik kan me echt geen enkele reden bedenken waarom het ooit niet toegestaan zou zijn geweest om je stofzuiger uit te lenen aan je buurman... :lol: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Het Amerikaanse systeem is bovendien in wezen grotendeels gebaseerd op het Britse. En ook in Engeland hebben ze nog altijd van die in onze ogen bizarre wetten. Dat komt vooral doordat het werkt volgens precedentschepping en als er eenmaal een precedent is, blijft dat bestaan. Maar het blijft leuk leesvoer natuurlijk. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

DixieChick schreef:En ik mag mijn ezel niet in mijn badkuip zetten...nou ja! Hoe moet ik pancho anders wassen?! belachelijk! ;)
-> carwash?
Als de wetten uit de koloniale tijd stammen, dan staat er zeker niet in dat je met je pancho niet naar de carwash mag. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Sommige dingen komen duidelijk ook uit de wat latere jaren..zo zijn in Georgia speelgoed voor het bedrijven van de liefde ..ahum...(sorry, ik wilde niet het directe woord te gebruiken en dan verantwoordelijk te zijn voor alle spam waarme we hier dan overspeld worden), nou ja, die dingen dus, die zijn verboden. Volgens mij is dat echt van na de koloniale tijd hoor (of ze liepen toen al ENORM vooruit ;) ). En ik denk dat iemand dat ook maar een de gloednieuwe winkel "starship" in onze stad moet vertellen :P
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ja, "dat" woord mag inderdaad niet gebruikt worden, maar dan bedenken ze wel een term die dat net niet is, maar die wel iedereen snapt. Het sterft in de wat minder prettige delen van Atlanta namelijk van dat soort winkels, maar dan heet het "adult entertainment". Tsja. :roll: :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bandido schreef:Het sterft in de wat minder prettige delen van Atlanta namelijk van dat soort winkels, maar dan heet het "adult entertainment".
Misschien worden die delen daardoor nu juist wat prettiger... :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer