Ik neig erg naar San Diego of San Fransisco als permanente woonplaats. Ik zou wel een appartement erbij willen hebben in Las Vegas
Redenen vooral klimaat en het algemene gevoel van welbehagen wat ik in de steden had. Las Vegas lijkt me ook mooi om permanent te wonen maar dan mis ik denk een beetje het water. Ook denk ik dat als je daar woont en werkt een stuk van de glamour verloren gaat.
Ik zou het liefst in de Bay area willen wonen, welke plaats maakt me dan niet zoveel uit, en voornamelijk omdat het een heerlijk liberale en "openminded" omgeving is. San Diego lijkt me ook helemaal heerlijk, maar rond Phoenix of Tucson zou ik ook wel willen wonen, en Las Vegas natuurlijk, een huis in Summerlin of bij Lake las Vegas lijkt me heerlijk.
San Francisco lijkt me wel wat!
New York zou ik niet kunnen verdragen denk ik, te druk.
Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar Phoenix.
Nog nooit geweest, en het staat voorlopig niet op mijn schema.
Maar het is wel lekker dicht bij Glendale <3
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD) sept 2011: NY, Washington DC, Philly nov 2011: NY, Boston
Arizona lijkt mij geweldig maar dan komt je snel in Phoenix terecht wat heerlijk is maar soms een beetje te warm.
Seattle is ook een mooie stad maar het klimaat is wat minder. Verder San Francisco.......en Newyork heeft ook wel wat...
Goh het is nog moeilijk kiezen...
Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha grappig, toen ik deze topic opende dacht ik ook meteen aan 1 stad.: SEDONA
Ik vind dat zo'n heerlijk, gezellig stadje. De mensen zijn er supervriendelijk en de natuur rondom Sedona is natuurlijk ook prachtig.
Een tweede keus was normaal gesproken San Francisco geweest, maar net als RoyBergen zou ik er vanwege het gevaar voor aardbevingen ook niet snel gaan wonen.
jaaaaaaaaaaa Sedona is ook erg mooi...................
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zou zo geen stad weten waar ik zou willen wonen..
1) Het mag niet te heet worden in de zomer.
2) Niet Koud of Sneeuw hebben in de winter.
3) veel mooie wegen voor de motor.
4) De huizen markt moet voordelig zijn.
5) genoeg banen in de omgeving.
6) genoeg ruimte om het huis voor onze paarden.
7) geen direkte buren.
dit is mijn favoriete stad, of omgeving waar ik zou willen wonen.
Ik woon 15 min rijden van een stad met 150000 inwoners, weinig tot geen files, weinig criminaliteit. Er is in mijn buurt in 11 jaar nog nooit ingebroken. 4 seizoenen (alhoewel het winterseizoen me gestolen kan worden), veel natuur.
Ik mis alleen echte bergen (woon wel aan de rand van het oudste gebergte van de VS) en strand maar goed daar zijn vakanties weer voor.
Kailua Kona op Big Island Hawaii. Zo langzamerhand kunnen die lange Colorado winters mij gestolen worden. Het jaar rond mooi weer, niet al teveel regen en een redelijke termperatuur. In de omgeving van Kona is veel lopend te bereiken en ik hou van de hawaiian woningen die in harmonie zijn met de buitenwereld. Niet van die hokjes met een deur naar buiten, maar meer een geleidelijke overgang van buiten naar binnen. Ik weet alleen niet of ik op een eiland zou kunnen wonen; misschien dat ik niet goed tegen het isolement zou kunnen.
Kailua Kona is inderdaad een leuk stadje op een prachtig eiland. Ik vind het zeer apart hoe de natuur verandert als je van Kona naar Hilo rijdt. Het "open" vliegveld van Kona vond ik ook geweldig. Gek dat ik daar nog niet aan had gedacht, maar Kona zou ook een goede optie zijn om te kiezen. Het hele jaar door een aangename temperatuur.
Maar zouden jullie je dan niet opgesloten voelen op een eiland? Ik vind het juist heerlijk om naar allerlei plekken te kunnen rijden. Dat weerhoudt mij er ook van iets te kopen op Aruba.
Je kunt altijd nog het vliegtuig pakken naar het vaste land als je "island fever" krijgt. In de praktijk kom ik waar ik nu woon ook meestal niet verder dan zo'n 30 miles van mijn huis het grootste deel van de tijd, tenzij ik een vliegtuig pak naar een andere stad.
Loek schreef: In de praktijk kom ik waar ik nu woon ook meestal niet verder dan zo'n 30 miles van mijn huis het grootste deel van de tijd, tenzij ik een vliegtuig pak naar een andere stad.
ik en m'n vrienden rijden soms op een zaterdag op de motor 400 mijl voor een BBQ Sandwich
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.