Loek schreef:Even kijken wat dat kost...
Ik heb hier op kantoor even mijn portomonnee op de weegschaal gelegd hier: het weegt 4 ounces.
Met een beetje goeie wil kan je die wel in een standaard envelope persen. Volgens de USPS site ben ik dan kwijt voor een Priority Mail International Flat-Rate Envelope $12.95. Ik moet dan wel even naar het postkantoor rijden, en die zit zo'n 8 miles van mijn huis.
Ik neem uiteraard mijn benzine slurpende pickup die voor dat retourtje één gallon opdrinkt: $2.65/gallon.
Er is echter nog een probleem; het postkantoor zit naast Dairy Queen. Ik kan niet langs Dairy Queen rijden zonder een Blizzard te kopen dus komen er nogeens de kosten van een large Blizzard bij: $4.50.
Ik reken voor het gemak maar even geen afschrijving of andere kosten, en ik doe het verder uit de goedheid van mijn hart.
Dus totale kosten worden dan $12.95 + $2.65 + $4.50 = $20.10, ofwel ik red het net niet onder de $20.
:sorry:
Het kan al voor 10.95 met een First-Class Mail International Large Envelope, en als je dan voor 1 keer de Dairy Queen passeert, kan het voor 13.50.......
Maar goed, het is duidelijk, probleem is al keurig opgelost, verhelderend zo'n topic. :beerchug: