Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Portemonnee verloren op luchthaven

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Portemonnee verloren op luchthaven

Bericht door Pete.Z »

Loek schreef:Even kijken wat dat kost...
Ik heb hier op kantoor even mijn portomonnee op de weegschaal gelegd hier: het weegt 4 ounces.
Met een beetje goeie wil kan je die wel in een standaard envelope persen. Volgens de USPS site ben ik dan kwijt voor een Priority Mail International Flat-Rate Envelope $12.95. Ik moet dan wel even naar het postkantoor rijden, en die zit zo'n 8 miles van mijn huis.
Ik neem uiteraard mijn benzine slurpende pickup die voor dat retourtje één gallon opdrinkt: $2.65/gallon.
Er is echter nog een probleem; het postkantoor zit naast Dairy Queen. Ik kan niet langs Dairy Queen rijden zonder een Blizzard te kopen dus komen er nogeens de kosten van een large Blizzard bij: $4.50.
Ik reken voor het gemak maar even geen afschrijving of andere kosten, en ik doe het verder uit de goedheid van mijn hart.

Dus totale kosten worden dan $12.95 + $2.65 + $4.50 = $20.10, ofwel ik red het net niet onder de $20.

:sorry:

Het kan al voor 10.95 met een First-Class Mail International Large Envelope, en als je dan voor 1 keer de Dairy Queen passeert, kan het voor 13.50....... :mrgreen:

Maar goed, het is duidelijk, probleem is al keurig opgelost, verhelderend zo'n topic. :beerchug:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer