"Denver spells country KYGO!"
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar welke Amerikaanse radiozender luister jij?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Naar welke Amerikaanse radiozender luister jij?
Net zoals Loek luister ik ook naar Mix100, maar voornamelijk heb ik country zenders op staan, en op één staat 98.5 KYGO.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Waar wij wonen moet je wel naar Country luisteren, popzenders beginnen 50 mijl verderop waar de city people wonen 
hey
ik luister meestal naar 98.5 kluc las vegas
kan iemand mij vertellen waarom je bij sommige radio stations in amerika moet zijn om die te kunnen beluisteren (bijv 102.7 kissfm los angeles)
grtz
ik luister meestal naar 98.5 kluc las vegas
kan iemand mij vertellen waarom je bij sommige radio stations in amerika moet zijn om die te kunnen beluisteren (bijv 102.7 kissfm los angeles)
grtz
Ik denk dat ik die vraag niet helemaal begrijp.. Bedoel je dat je in LA moet zijn om te kunnen luisteren over het net? In dat geval komt het omdat ze rechten moeten betalen (ook over het internet) over een bepaald uitzendgebied.. vooral internationaal is erg duur (en een van de redenen waarom de lokale zenders van Hawaii alleen in de VS uitzenden over het net). Of bedoel je dat je jezelf hebt moeten aanmelden en voor een lidmaatschap moet betalen? In dat geval denk ik dat je het kunt vergelijken met een commerciële zender.cootjah schreef:kan iemand mij vertellen waarom je bij sommige radio stations in amerika moet zijn om die te kunnen beluisteren (bijv 102.7 kissfm los angeles)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het is zoals cootjah zelf al aangeeft. Voor bepaalde radiozenders die via internet te beluisteren zijn, moet je woonachtig zijn in Amerika. Oftewel, jouw ip-adres moet uit Amerika komen. Dit heeft inderdaad met rechten te maken zoals je in dit artikel kunt lezen. Oftewel, gewoon een geldkwestie.
Roland (die overigens wél naar KIIS FM 102.7 Los Angeles kan luisteren vanuit Nederland... :whistling: )
Roland (die overigens wél naar KIIS FM 102.7 Los Angeles kan luisteren vanuit Nederland... :whistling: )
Hmm.. Ik deed het zelf altijd via een Duitse website die het kon omzeilen, weet overigens niet of die dat nog steeds kan/doet maar je kunt het altijd proberen: http://www.surfmusic.de/
hey
bedankt voor de reacties.
klopt mijn vraag was voor dat je geen toegang krijgt omdat je dan geen amerikaans ip adres hebt.
grtz marco
bedankt voor de reacties.
klopt mijn vraag was voor dat je geen toegang krijgt omdat je dan geen amerikaans ip adres hebt.
grtz marco
Ik inmiddels ook weer, via de site van kiss fm zelf (http://www.kiisfm.com/mediaplayer/?stat ... nel_title=) dat kon voordat ik naar de US was geweest ff nietCoyote schreef:Het is zoals cootjah zelf al aangeeft. Voor bepaalde radiozenders die via internet te beluisteren zijn, moet je woonachtig zijn in Amerika. Oftewel, jouw ip-adres moet uit Amerika komen. Dit heeft inderdaad met rechten te maken zoals je in dit artikel kunt lezen. Oftewel, gewoon een geldkwestie.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die link had ik ook gevonden.Kiisfm schreef:Ik inmiddels ook weer, via de site van kiss fm zelf (http://www.kiisfm.com/mediaplayer/?stat ... nel_title=) dat kon voordat ik naar de US was geweest ff niet
Helaas kan ik niet meer opnemen met Replay AV.
Roland
- Vnix
- Amerika-ontdekker
Ik luister vaak naar Coast to Coast AM .
Een dagelijkse radio talk show met boeiende onderwerpen.
http://www.coasttocoastam.com/

Een dagelijkse radio talk show met boeiende onderwerpen.
http://www.coasttocoastam.com/

:hilarious: :hilarious: :hilarious:Bennogr schreef:........................of mijn bloeddruk te laag is.
16x USA / 30 staten
-
Bralo20
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Een van de talrijke zenders op de Sirius XM satteliet radio... Handig zo'n radio, dan heb je tenminste geen reclame...
- Texas Jack
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kokopelli
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Via internet altijd: The Wolf, de Nashville versie en de Texas versie.
http://www.955thewolf.com/
http://www.995thewolf.com/
http://www.955thewolf.com/
http://www.995thewolf.com/
-
Vulpecula
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Contacteer:
Ik luister altijd naar KXTE maar CBS heeft het dus ook zo gemaakt dat alleen mensen uit amerika nog kunnen luistern
. Ik probeer nog een goede proxy in amerika te vinden, maar tot op heden doen ze het allemaal nog niet.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
-
Vulpecula
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb een proxy gevonden waarmee ik KXTE kan luisteren. Voor mensen die dat ook willen zie de volgende website http://hidemyass.com/proxy-list/, staat ook een handleiding hoe je hem moet instellen.
Wat de proxy eigenlijk doet is dat je een verbinding maakt met die server. De server gaat dan naar de website die je wilt bezoeken waardoor het voor de website lijkt dat je afkomstig bent van de proxy en niet afkomstig van Nederland.
Ps. het kan dat je wanneer je verder surf er wel reclame getoond wordt, maar gewoon niets van aan trekken.
Wat de proxy eigenlijk doet is dat je een verbinding maakt met die server. De server gaat dan naar de website die je wilt bezoeken waardoor het voor de website lijkt dat je afkomstig bent van de proxy en niet afkomstig van Nederland.
Ps. het kan dat je wanneer je verder surf er wel reclame getoond wordt, maar gewoon niets van aan trekken.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moet je nu altijd die proxy gebruiken om te kunnen luisteren? Ik luister bijv. dagelijks naar KIIS FM uit Los Angeles. Die kun je officieel ook alleen via een Amerikaans ip-adres beluisteren. Ik hoefde slechts 1 x de proxy te gebruiken zodat ik de 'Listen Live' link kon openen. De url van het afspeelscherm heb ik vervolgens bewaard en die kan ik wel zonder proxy beluisteren.
Bedankt voor de link overigens. Ik heb ook gemerkt dat er recent weer een heel aantal zenders niet meer te beluisteren zijn. Hiermee kan ik die wellicht weer beluisteren.
Roland
Bedankt voor de link overigens. Ik heb ook gemerkt dat er recent weer een heel aantal zenders niet meer te beluisteren zijn. Hiermee kan ik die wellicht weer beluisteren.
Roland
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik luister erg vaak naar B94, Pittsburg Pennsylvania Radio. Goede Top40 en R&B muziek maar wel veel herhaling.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Een beetje afhankelijk van mn stemming maar:
Mix 96.9 (pop/rock)
x103.9 (rock)
KUPD 98 (hardere rock)
en als ik zin heb in ellende over verbroken relaties, weggelopen honden en drankmisbruik:
KNIX
Mix 96.9 (pop/rock)
x103.9 (rock)
KUPD 98 (hardere rock)
en als ik zin heb in ellende over verbroken relaties, weggelopen honden en drankmisbruik:
KNIX
-
Vulpecula
- Amerikafan
- Contacteer:
Wanneer je wilt moet je idd altijd een van de proxy servers gebruiken. Hierdoor lijkt het namelijk dat je vanuit Amerika de website bezoekt en dus toestemming krijgt om te luisteren.Coyote schreef:Moet je nu altijd die proxy gebruiken om te kunnen luisteren? Ik luister bijv. dagelijks naar KIIS FM uit Los Angeles. Die kun je officieel ook alleen via een Amerikaans ip-adres beluisteren. Ik hoefde slechts 1 x de proxy te gebruiken zodat ik de 'Listen Live' link kon openen. De url van het afspeelscherm heb ik vervolgens bewaard en die kan ik wel zonder proxy beluisteren.![]()
Bedankt voor de link overigens. Ik heb ook gemerkt dat er recent weer een heel aantal zenders niet meer te beluisteren zijn. Hiermee kan ik die wellicht weer beluisteren.![]()
Roland