Zijn we in Hawaii er toch weer lekker mee dat we op een eiland wonen... we betalen ruim boven de 2 dollar, gisteren bij Costco 2.65 betaald (voor premium dan), bij 'normale' pompen zouden we nog zo'n 3.09-3.19 betalen voor premium.
Ik heb trouwens gehoord dat het op de andere eilanden nog erger is, daar betalen ze rustig over de 4 dollar terwijl wij op deze koers zitten (die zaten ook ruim boven de 5 dollar toen de benzineprijzen hoger uitvielen).
Ach, ik klaag niet, het is altijd stukken beter dan de prijs in Nederland en de prijs is altijd nog lager dan dat het hier ruim een jaar geleden was.
Waar wij zitten in NJ is het nog niet onder de $2. Ik zag $2.49 bij een Exxon vanochtend.
Meen je dat? Waar in Jersey zitten jullie dan? Maar Exxon is ook 1 van de duurste,ik heb die prijzen gezien bij Raceway en Valero in central Jersey! Exxon is bij ons ook iets van 20 cent per gallon duurder.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Waar wij zitten in NJ is het nog niet onder de $2. Ik zag $2.49 bij een Exxon vanochtend.
Meen je dat? Waar in Jersey zitten jullie dan? Maar Exxon is ook 1 van de duurste,ik heb die prijzen gezien bij Raceway en Valero in central Jersey! Exxon is bij ons ook iets van 20 cent per gallon duurder.
Wij zitten vlak bij Summit. Exxon is inderdaad duurder, maar het engine lampje van onze turbo injectie motor ging aan toen we een keer goedkope hadden getankt, dus dat doen we niet meer. En we hadden een keer gigantische rotte eieren lucht toen we goedkope hadden getankt (we denken hoger zwavel gehalte omgezet door de katalisator).
Vanochtend was het trouwens $2.29 bij diezelfde pomp (de 'normale' benzine).
Vanochtend her in Colorado vlakbij het werk nog getankt voor $1.84. Van mij mag het zo nog even blijven, maar ik vermoed dat prijzen van boven de $3 niet ver in de toekomst liggen...
Heerlijk zeg om je tank vol te maken en dan maar $16.58 af te moeten rekenen. Hier was de benzine gisteren $1.68. Het zal vast wel weer omhoog gaan, maar vooralsnog geniet ik er nog even van.
Exxon is inderdaad duurder, maar het engine lampje van onze turbo injectie motor ging aan toen we een keer goedkope hadden getankt, dus dat doen we niet meer. En we hadden een keer gigantische rotte eieren lucht toen we goedkope hadden getankt (we denken hoger zwavel gehalte omgezet door de katalisator).
ow dat is niet zo mooi ! Ik heb 2 auto's en ik tank altijd gewoon regular bij Valero of Raceway en heb nooit problemen gehad,iedereen die ik ken rijd op goedkope benzine zonder problemen!
Ik heb hier al $1.71 gezien bij een Valero en rond de $1.90 bij Exxon.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Wij vertrekken over een paar uurtjes naar Missouri (en vervolgens Memphis) ivm Thanksgiving, dus de goedkopere benzine komt goed uit. Hier bij Costco is het nu $1.74.
De laatste keer toen we gingen in september betaalden we nog over de $4.
Exxon is inderdaad duurder, maar het engine lampje van onze turbo injectie motor ging aan toen we een keer goedkope hadden getankt, dus dat doen we niet meer. En we hadden een keer gigantische rotte eieren lucht toen we goedkope hadden getankt (we denken hoger zwavel gehalte omgezet door de katalisator).
ow dat is niet zo mooi ! Ik heb 2 auto's en ik tank altijd gewoon regular bij Valero of Raceway en heb nooit problemen gehad,iedereen die ik ken rijd op goedkope benzine zonder problemen!
Ik heb hier al $1.71 gezien bij een Valero en rond de $1.90 bij Exxon.
Wij hebben een VW Passat. Een 4 cilinder met turbo injectie, komt waarschijnlijk nogal precies.
Hiervoor hadden we een klein Fordje (1.3l) met automaat en airco. Met de airco aan kon hij het bijna niet trekken op de normale benzine, de premium werkte in dat geval ook beter.
Hier nu ook 1.69 gezien!!!
Het blijft maar zakken.....
Normaliter gaat het net voor Thanksgiving juist omhoog.
Wat een pret, je gaat voor je plezier tanken nu
$1.99 vandaag in Chicago bij Shell in Bridgeport. Ik tank nooit bij de goedkope jongens omdat je auto daar erg beroerd van gaat lopen. $1.99 is de eerste keer dat ik een "groot merk" onder de $2 zag duiken. Meteen maar even volgegooid dus. Lekker hoor, volle tank voor $40. Geniet ervan zolang het kan - volgend jaar betalen we weer $5.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.