Kan je geen Italianen vinden, kijk dan uit naar Mexicanen.(daar zijn er in de VS genoeg van) Ook een behoorlijk voetbalgek volkjeVeusy schreef:Heb twee jaar geleden op de 4th of july een match van het WK gezien in een bar ergens in Little Italy. Halve finale tussen Duitsland en Italië en Italië won met 0-2 tegen het gastland.... onbeschrijfelijk wat een sfeer... !!!Sytske schreef:Ik zit in juni nog steeds in NY, dus als er meer mensen zijn die zin hebben om dan in een kroeg voetbal te kijken, join me! (ben niet echt een voetbal fan, maar dit is wel leuk natuurlijk, zeker als je in het buitenland zit)
Als je dus in New York naar het EK wil gaan kijken, dan heb je in die wijk ongetwijfeld het meeste sfeer !
Ik zit in juni in het Westen... zal daar de italiaanse buurten opzoeken
Hans
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
EK kijken in juni!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: EK kijken in juni!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
Veusy
- Amerikakenner
- Contacteer:
maar bij mijn weten doen die niet mee aan het EK héRuud2004 schreef:
Kan je geen Italianen vinden, kijk dan uit naar Mexicanen.(daar zijn er in de VS genoeg van) Ook een behoorlijk voetbalgek volkje
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Als er iemand in Chicago is tijdens het EK, laat het dan even weten. Ik kan je wel wat goede plekken doorgeven. Wij kijken meestal met een hele groep Nederlanders, Engelsen en Amerikanen - plek verschilt. Dit jaar nemen we de wedstrijd misschien op en kijken dan 's avonds op mijn terras via een projector. We shall see.
Hee daar! Het is bijna zover hoor, NL gaat maandag spelen. Ik ben geen enorm voetbalfan, maar zo voetbal kijken in een Italiaans of Nederlands café in New York lijkt me wel wat. Misschien wel alleen de herhaling, want de tijden zijn natuurlijk beroerd voor amerikaanse begrippen. Maar goed. Wie gaat er nog meer en waar wordt er voetbal gekeken?
Sytske
Zit t/m september 2008 in NYC!!

Zit t/m september 2008 in NYC!!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4279 Weergaves
-