Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The world series van dit jaar...
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-expert
-
- Amerika-expert
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-expert
Clean sweep! Feest in Boston!
Een grote meubelketen hier in Boston, Jordan's genaamd, had een aktie in maart/april dat wanneer de Red Sox zouden winnen, iedereen z'n geld terug krijgt. Ze hadden een verzekering bereid gevonden om dat te dekken en die moet nu dus uitbetalen.
En ik blijf erbij dat de naam World Series belachelijk is. Het zijn toch nationale kampioenschappen als er geen buitenlandse clubs mogen deelnemen?
Een grote meubelketen hier in Boston, Jordan's genaamd, had een aktie in maart/april dat wanneer de Red Sox zouden winnen, iedereen z'n geld terug krijgt. Ze hadden een verzekering bereid gevonden om dat te dekken en die moet nu dus uitbetalen.
En ik blijf erbij dat de naam World Series belachelijk is. Het zijn toch nationale kampioenschappen als er geen buitenlandse clubs mogen deelnemen?
-
- Amerika-expert
Camden Yards, de thuisbasis van de Baltimore Orioles dat door de meest obnoxious RS fans ook wel Fenway south genoemd wordt. The Yard die als voorbeeld voor alle moderne Ballparks dient.

Je vindt het hopelijk niet erg als ik jou ook maar onder de succesfans rangschik hè.

Je vindt het hopelijk niet erg als ik jou ook maar onder de succesfans rangschik hè.

Laatst gewijzigd door JanJaap op 30 okt 2007, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
ah, die yards. Dank je. Mooie foto. Je mag me overal rangschikken, ik ken je niet en dus laat het me koud. Misschien heeft man met zijn broers season tickets, zitten wij iedere maart in de holiday inn in fort myers, stonden we gisteren in copley square te juichen en hebben we een gratis taco met jacoby ellsbury gegeten. Weet jij veel.
-
- Amerika-expert