Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuipassagiers 7 uur in rioolwater

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

yarrah schreef:(in)continent(tal) Airlines :D
Afbeelding
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Coyote schreef:

Ik denk dat ik een lege fles mee zou nemen voor als ik het echt niet meer kan ophouden... :lol: :wink:

Roland

Ja ja, misschien dat zoiets nog werkt voor de mannen onder ons.... wordt voor ons vrouwen een beetje lastig! :wink: Ik zou niet meer instappen, de groeten en wat is dan 500 dollar?????
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Allemaal een catheter in :roll:
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Dat geintje gaat ze geld kosten. Reken erop dat een hoop mensen nu voor een andere maatschappij gaan kiezen.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Over enkele weken is iedereen het weer vergeten. Shit happens (in dit geval dus echt) en dan gaat het leven weer gewoon verder. Maatschappijen gaan echt niet kapot omdat er iets fout gaat.

CONTINENTAL AIRLINES TOPS CUSTOMER SATISFACTION LIST
11:36 AM MDT Tuesday, June 19, 2007

Continental Airlines Inc. has the most satisfied customers among U.S. network carriers, according to the latest J.D. Power and Associates 2007 North America Airline Satisfaction Study.

Houston-based Continental (NYSE: CAL) was 24 points clear of its nearest rival, Delta Air Lines Inc., for "customer satisfaction among traditional network carriers in North America," according to the study. It is the second consecutive year that Continental has won the award. It also was one of only two carriers to improve its scores in 2007.

Airlines were evaluated according to customer satisfaction in seven areas: Reservations, check-in, boarding/deplaning/baggage, aircraft, flight crew, in-flight services, and costs and fees.

"I believe this honor is a reflection of the consistent professionalism of my more than 44,000 co-workers," said Larry Kellner, chairman and chief executive officer of Continental. "They go the extra mile for our customers no matter what the challenge, offering the best customer service and the best product in the industry."
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Mijn vlucht met continental was uitermate prettig vond ik. Ik vond het eten ook lekker. Dus een volgende keer zal ik zeker weer met Continental vliegen, zolang ze goedkoper dan de rest zijn natuurlijk.
- Mike
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik neem trouwens aan dat er toch nog wel werkende toiletten waren?

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat alle toiletten in een vliegtuig op dezelfde locatie dumpen,zowel helemaal voorina als helemaal achterin??

Iemand die dat weet?
Sprokkel
Amerika-ontdekker

Bericht door Sprokkel »

Ceetje schreef:Oeps, wij vliegen met Continental naar Newark, hoop dat dit een eenmalig incident was :evil:
Ik begreep dat de verstopping veroorzaakt werd door een paar rubberen handschoenen.
Annemende dat ze die niet iedere keer in de pot achterlaten zou ik me er niet al te druk over maken.

Tenzij je natuurlijk het geluk treft dat dezelfde schoonmaakster(er) jullie toestel vooraf onder rubberen handen neemt :lol:

Alvast een prettige vlucht in ieder geval :hilarious:
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Pete.Z schreef:Ik neem trouwens aan dat er toch nog wel werkende toiletten waren?

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat alle toiletten in een vliegtuig op dezelfde locatie dumpen,zowel helemaal voorina als helemaal achterin??

Iemand die dat weet?
Weet even niet zo snel waar, maar ik meen gelezen te hebben dat er nog 1 toilet werkte voor 200 passagiers....
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

monster schreef: Weet even niet zo snel waar, maar ik meen gelezen te hebben dat er nog 1 toilet werkte voor 200 passagiers....
Dan hoef ik dus sowieso al niet meer; mijn blaas springt dan spontaan op slot!
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Sprokkel schreef:
Ceetje schreef:Oeps, wij vliegen met Continental naar Newark, hoop dat dit een eenmalig incident was :evil:
Ik begreep dat de verstopping veroorzaakt werd door een paar rubberen handschoenen.
Annemende dat ze die niet iedere keer in de pot achterlaten zou ik me er niet al te druk over maken.

Tenzij je natuurlijk het geluk treft dat dezelfde schoonmaakster(er) jullie toestel vooraf onder rubberen handen neemt :lol:

Alvast een prettige vlucht in ieder geval :hilarious:
:blink: die zal toch wel ontslagen zijn inmiddels??? Nee, hoor mijn opmerking was niet echt heel serieus bedoeld: hoeveel vluchten naar Newark zijn er geweest en nu een keertje een misser .... Vervelend voor die mensen, maar ik heb gegrepen dat alleen de mensen vlakbij de toiletten heel veel stank gehad hebben en gelukkig heb ik een blaas van schokbeton :lol:
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Wij vliegen binnenkort ook met Continental naar Denver, en ik maak me echt niet ongerust. Ik heb al 6 keer met hen gevlogen, en altijd naar tevredenheid, en ik verwacht niet dat het deze keer niet anders zal zijn.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer