yarrah schreef:(in)continent(tal) Airlines
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtuipassagiers 7 uur in rioolwater
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Coyote schreef:
Ik denk dat ik een lege fles mee zou nemen voor als ik het echt niet meer kan ophouden...![]()
![]()
Roland
Ja ja, misschien dat zoiets nog werkt voor de mannen onder ons.... wordt voor ons vrouwen een beetje lastig!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Over enkele weken is iedereen het weer vergeten. Shit happens (in dit geval dus echt) en dan gaat het leven weer gewoon verder. Maatschappijen gaan echt niet kapot omdat er iets fout gaat.
CONTINENTAL AIRLINES TOPS CUSTOMER SATISFACTION LIST
11:36 AM MDT Tuesday, June 19, 2007
Continental Airlines Inc. has the most satisfied customers among U.S. network carriers, according to the latest J.D. Power and Associates 2007 North America Airline Satisfaction Study.
Houston-based Continental (NYSE: CAL) was 24 points clear of its nearest rival, Delta Air Lines Inc., for "customer satisfaction among traditional network carriers in North America," according to the study. It is the second consecutive year that Continental has won the award. It also was one of only two carriers to improve its scores in 2007.
Airlines were evaluated according to customer satisfaction in seven areas: Reservations, check-in, boarding/deplaning/baggage, aircraft, flight crew, in-flight services, and costs and fees.
"I believe this honor is a reflection of the consistent professionalism of my more than 44,000 co-workers," said Larry Kellner, chairman and chief executive officer of Continental. "They go the extra mile for our customers no matter what the challenge, offering the best customer service and the best product in the industry."
CONTINENTAL AIRLINES TOPS CUSTOMER SATISFACTION LIST
11:36 AM MDT Tuesday, June 19, 2007
Continental Airlines Inc. has the most satisfied customers among U.S. network carriers, according to the latest J.D. Power and Associates 2007 North America Airline Satisfaction Study.
Houston-based Continental (NYSE: CAL) was 24 points clear of its nearest rival, Delta Air Lines Inc., for "customer satisfaction among traditional network carriers in North America," according to the study. It is the second consecutive year that Continental has won the award. It also was one of only two carriers to improve its scores in 2007.
Airlines were evaluated according to customer satisfaction in seven areas: Reservations, check-in, boarding/deplaning/baggage, aircraft, flight crew, in-flight services, and costs and fees.
"I believe this honor is a reflection of the consistent professionalism of my more than 44,000 co-workers," said Larry Kellner, chairman and chief executive officer of Continental. "They go the extra mile for our customers no matter what the challenge, offering the best customer service and the best product in the industry."
Ik begreep dat de verstopping veroorzaakt werd door een paar rubberen handschoenen.Ceetje schreef:Oeps, wij vliegen met Continental naar Newark, hoop dat dit een eenmalig incident was
Annemende dat ze die niet iedere keer in de pot achterlaten zou ik me er niet al te druk over maken.
Tenzij je natuurlijk het geluk treft dat dezelfde schoonmaakster(er) jullie toestel vooraf onder rubberen handen neemt
Alvast een prettige vlucht in ieder geval :hilarious:
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Weet even niet zo snel waar, maar ik meen gelezen te hebben dat er nog 1 toilet werkte voor 200 passagiers....Pete.Z schreef:Ik neem trouwens aan dat er toch nog wel werkende toiletten waren?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat alle toiletten in een vliegtuig op dezelfde locatie dumpen,zowel helemaal voorina als helemaal achterin??
Iemand die dat weet?
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Ceetje
- Amerikakenner
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Locatie: omgeving Rotterdam
Sprokkel schreef:Ik begreep dat de verstopping veroorzaakt werd door een paar rubberen handschoenen.Ceetje schreef:Oeps, wij vliegen met Continental naar Newark, hoop dat dit een eenmalig incident was
Annemende dat ze die niet iedere keer in de pot achterlaten zou ik me er niet al te druk over maken.
Tenzij je natuurlijk het geluk treft dat dezelfde schoonmaakster(er) jullie toestel vooraf onder rubberen handen neemt![]()
Alvast een prettige vlucht in ieder geval :hilarious:
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or