haha ja, speciaal voor terug gegaan

Jup dat is de maan! En het was toen al rond 8u15 denk ik =)kastelke schreef:Is dat de maan nog, daar in de verte? Mooie foto, Fraa! Tof dat we op die manier een beetje met je mee mogen reizen.
Vooral die voorlaatste foto geeft precies aan wat ik het allermooiste vind aan onze USA-vakanties.... gewoon ergens in een prachtig landschap met niets dan stilte om je heen gaan zitten, en genieten!CherokeeWarrior schreef: Niet zozeer mooie foto's, maar foto''s die de sfeer of locatie laten zien.....
Bedankt!Iris_1982 schreef:heeel gaaf Fraa! Vooral die met die sterrenhemels vind ik echt heel erg mooi! Lekker sfeertje ook in al je foto's!
Maar wat ik me dan afvraag: ben jij dan helemaal in je uppie daar zo 's avonds laat? Of lijkt ht heel rustig maar zijn er ook veel andere toeristen om je heen?
Wauw Fraa, die sterrenhemels zijn prachtig!! Dat wil ik ook wel kunnen.Fraa schreef:Hier ben ik weer![]()
Vandaag de Burr Trail gedaan, geweldig stukje weg! Ook Capitol Reef was prachtig, heb er nog de sunset meegepikt
Hier zijn mijn 4 favorietjes van vandaag =)