Maar ziet er mooi uit in die kleur
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto's van Nederamerikanen
Re: Auto's van Nederamerikanen
Een Airbus A380 heeft een kleinere versnellingspook/gashendel
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Mooie auto Mark!
Roland
En een eigen kenteken?ned in MO schreef:Er moet alleen nog een NL sticker op en een Hybrid plaatje (it burns gas and rubber)
Roland
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
wil ik wel maar weet niet wat ik er op moet zetten. Het mag max een combo van 6 letters/cijfers zijn
Bijv: ned nmo
Bijv: ned nmo
HYBRID... past precies!
Nice ride!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
hybrid is denk ik wel in gebruik gezien de vloot priusjes dat hier rond rijdt.
Mijn andere auto (die er naast staat) is wel een hybride overigens
Kijk, dat zijn auto's
! Hartstikke mooi Mark!! Ziet er goed uit in die kleur.
Ik zit regelmatig te denken aan een nieuwe auto omdat mijn auto te klein is en zit ook elke keer naar een Hummer te kijken, ik blijf ze mooi vinden maar ik vind de kofferbak wat krap vergeleken bij een Yukon XL/Surburban of een Excursion, ik heb namelijk zoveel mogelijk bergruimte nodig omdat ik mijn auto voor werk gebruik. Hummer is breed maar ze zijn niet zo lang.
Ik zit regelmatig te denken aan een nieuwe auto omdat mijn auto te klein is en zit ook elke keer naar een Hummer te kijken, ik blijf ze mooi vinden maar ik vind de kofferbak wat krap vergeleken bij een Yukon XL/Surburban of een Excursion, ik heb namelijk zoveel mogelijk bergruimte nodig omdat ik mijn auto voor werk gebruik. Hummer is breed maar ze zijn niet zo lang.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de stoel van de 3de zitrij er uit en ik heb ook het reservewiel eruitgesloopt. Wat was dat kreng zwaar
Ik heb nu toch een vrij grote kofferruimte gecreerd. Ik heb alleen geen reservewiel meer in de auto . Krijg ik een lekke band dan kan je hem meestal wel tijdelijk pluggen en ik heb een compressor aan boord waar je banden mee kan oppompen (en voor de luchtvering).
Denk dat de kofferbak net zo groot is als die van de Durango. JE kan natuurlijk ook gewoon een gesloten aanhanger achter de auto hangen. Heb je ook geen rotzooi in de auto als je niet aan het werk bent
Ik heb net een trekhaakstang besteld. Die moet 25 cm zakken om er een aanhanger achter te kunnen hangen, zo hoog is dat ding
Ik heb nu toch een vrij grote kofferruimte gecreerd. Ik heb alleen geen reservewiel meer in de auto . Krijg ik een lekke band dan kan je hem meestal wel tijdelijk pluggen en ik heb een compressor aan boord waar je banden mee kan oppompen (en voor de luchtvering).
Denk dat de kofferbak net zo groot is als die van de Durango. JE kan natuurlijk ook gewoon een gesloten aanhanger achter de auto hangen. Heb je ook geen rotzooi in de auto als je niet aan het werk bent
Ik heb net een trekhaakstang besteld. Die moet 25 cm zakken om er een aanhanger achter te kunnen hangen, zo hoog is dat ding
Dan maak je er H2BRID van, met een referentie naar je auto...ned in MO schreef:hybrid is denk ik wel in gebruik gezien de vloot priusjes dat hier rond rijdt.
Mack
MW Drawings
MW Drawings
- Color01
- Amerika-expert
Ga je de Hummer alleen voor de Weekend uitstapjes gebruiken...als de Benzine 5 Dollars per Gallon Wordt 
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gezien de dure diesel waar jouw apparaat op rijdt zullen de kosten per mijl wel niet zo veel verschillen uiteindelijk.
Misschien dat we samen maar uitstapjes moeten maken?
Daarom heb ik express besloten om geen 2500HD te nemen... de prijs van Diesel is hier zo hoog, in vergelijking met benzine... Ik denk nu over een zeer krachtige Duitse diesel...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is jammer dat de mijne niet in TDI beschikbaar was (en is, tot 2015), want dat was ook wel fijn geweest...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Zo'n Hummer is zo groot dat hij een eigen zip-code nodig heeft.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb met de hummer een optie om later een diesel swap te doen.
Er komt dan een duramax diesel en allison transmission in. Kost wel een lief centje trouwens. Die beginnen bij 450 pk en die kan je verder laten opvoeren tot 800 pk en 1900nm
aan trekkracht
Er komt dan een duramax diesel en allison transmission in. Kost wel een lief centje trouwens. Die beginnen bij 450 pk en die kan je verder laten opvoeren tot 800 pk en 1900nm
- Color01
- Amerika-expert
Deze week nog 4.89 voor de Diesel betaald.....mijn Auto en Motoren gebruiken ook Premium ...allemaal op het dure spul.ned in MO schreef:Gezien de dure diesel waar jouw apparaat op rijdt zullen de kosten per mijl wel niet zo veel verschillen uiteindelijk.
Ja dat heb je aardig goed, heb mijn Durango eens naast een Hummer H2 gezet en de kofferbak vergeleken en dat scheelde niet echt veel! Hummer is wel wat breder maar niet langer.Denk dat de kofferbak net zo groot is als die van de Durango.
Dat heb al in de planningJE kan natuurlijk ook gewoon een gesloten aanhanger achter de auto hangen.
Wat is het verbruik van de Hummer??
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een hele gallon bij het starten... Daarna drie gallon om de oprit af te komen... En eenmaal opgewarmd, 2.17 gallon per mijl... 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
He Ned. in MO - da's toevallig, mijn man heeft vorige maand de Touareg 'afgedankt' aangezien er voor de zoveelste keer problemen waren met de power.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wij (afkloppen) hebben sinds het aanhanger verhaal geen problemen meer gehad er mee.
Grappig dat jullie ook een Touareg hadden wij hebben er ook 1. Wat heeft hij er voor in de plaats gekocht?
Grappig dat jullie ook een Touareg hadden wij hebben er ook 1. Wat heeft hij er voor in de plaats gekocht?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had geen problemen met power. Dat had ik zat met de V8
Ik had er 161000 miles mee gereden en er waren allerlei dingen die gerepareerd moesten worden. De duurste waren het achterste differentieel lock wat duizenden dollars ging kosten waarschijnlijk en een nieuwe distributie riem ($1800 bij de dealer maar wel een stuk goedkoper bij mijn beun.
Bij deze km standen kan ook de alternator, starter etc aan de beurt komen (ong $1500 per stuk) of te wel een gebed zonder end denk ik.
Die van staceybeesie heeft nog maar weinig gelopen. Tot 100000 mijl had ik niet zoveel problemen en de problemen die ik had waren relatief voordelig op te lossen.
Verbruik van de Hummer zal tussen de 10-11 miles per gallon liggen denk ik.
Je hebt het dan ook over een vierkante doos van dik 3 ton aan gewicht. Toch komt het ding snel van zijn plaats en het rijdt totaal niet als een vrachtwagen wat je misschien zou denken. Je hebt goed overzicht maar je moet wel uitkijken met parkeerplaatsen omdat ie zo breed is.
Maar goed een full size pickup truck of full size SUV parkeer net zo moeilijk.
Er wordt vaak met haatgevoelens naar een hummer gekeken (milieu), maar er zit een moderne V8 in en mijn VW lusste een gallon op 14 mijl en de meeste full size trucks en SUV's hebben een verbruik dat tussen de 10-14 mijl per gallon ligt gemiddeld.
Verzekering is ong hetzelfde als die van de Touareg.
Ik had er 161000 miles mee gereden en er waren allerlei dingen die gerepareerd moesten worden. De duurste waren het achterste differentieel lock wat duizenden dollars ging kosten waarschijnlijk en een nieuwe distributie riem ($1800 bij de dealer maar wel een stuk goedkoper bij mijn beun.
Bij deze km standen kan ook de alternator, starter etc aan de beurt komen (ong $1500 per stuk) of te wel een gebed zonder end denk ik.
Die van staceybeesie heeft nog maar weinig gelopen. Tot 100000 mijl had ik niet zoveel problemen en de problemen die ik had waren relatief voordelig op te lossen.
Verbruik van de Hummer zal tussen de 10-11 miles per gallon liggen denk ik.
Je hebt het dan ook over een vierkante doos van dik 3 ton aan gewicht. Toch komt het ding snel van zijn plaats en het rijdt totaal niet als een vrachtwagen wat je misschien zou denken. Je hebt goed overzicht maar je moet wel uitkijken met parkeerplaatsen omdat ie zo breed is.
Maar goed een full size pickup truck of full size SUV parkeer net zo moeilijk.
Er wordt vaak met haatgevoelens naar een hummer gekeken (milieu), maar er zit een moderne V8 in en mijn VW lusste een gallon op 14 mijl en de meeste full size trucks en SUV's hebben een verbruik dat tussen de 10-14 mijl per gallon ligt gemiddeld.
Verzekering is ong hetzelfde als die van de Touareg.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2338 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 5 Reacties