Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Restaurant-tips gerangschikt per staat

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Speakingtongues
Amerikakenner

Re: Restaurant-tips gerangschikt per staat

Bericht door Speakingtongues »

Michael Schwartz has made his mark on the South Florida dining landscape as a culinary innovator, notable for his predilection for using exceptionally fresh products. In March 2007, Schwartz opened Michael's Genuine Food & Drink, in Miami's up and coming Design District. An unpretentious bistro, the restaurant doubles as a casual neighborhood dining spot and a culinary destination by virtue of the self-trained chef's standout cuisine. Schwartz, who considers himself a disciple of Alice Waters, has achieved national renown by creating the taste that diners crave - simply sublime cuisine created with the highest quality ingredients. LEES VERDER op de site van dit Restaurant..

Afbeelding

Op kerstavond zijn we eindelijk eens gaan eten bij Michael's Genuine Food en Drink in The Miami Design District. We hadden het al eerder geprobeerd om er op goed geluk naar toe te gaan, maar toen konden we geen tafel krijgen. Ik had hem al over hem gehoord via een soort Food Channel op TV en als je recensies leest over zijn manier van koken, dan moet je dat gewoon een keer geprobeerd hebben als je in Zuid Florida woont of als je hier in Miami op vakantie bent. Het restaurant is niet gelegen op een erg touristisch aantrekkelijke plaats tussen allerlei Woon en design Galarieen die s'avonds gesloten zijn, dus die straten zijn s'avonds uitgestorven. Maar het restaurant van Micheal ligt daar in een oase van rust tussen in. Ze hebben een overdekt terras waar je heerlijk buiten kan eten, zeker een verademing in deze koelere wintermaanden hier in Zuid Florida. Omdat op Eerste Kerstdag hier bijna alles gesloten is hadden we besloten om voor kerstavond een tafel te reserveren in dit "simpele" restaurant waar blijkbaar ook veel Rich and Famous people komen. Zelfs de Bekende Engelse Kok Jamie Oliver vindt zijn eten geweldig,kijk maar hier. De prijzen vallen op zich mee, en zeker als je naar de kwaliteit kijkt die je voorgeschoteld krijgt. Ik heb nog niet zo goed gegeten nergens in de USA in mijn leven. Echt geweldig wat je te eten krijgt. Van hoofdgerecht tot dessert lijkt het alsof het voor jou persoonlijk is klaargemaakt. We gaan gauw weer een keer terug, en misschien heeft ie dan wel een ster of zo. Dus beste mensen, ben je in Miami en je wilt echt heerlijk uit eten en je laten verrassen, neem een taxi of ga met je auto naar dit Restaurant. Probeer wel eerst te reserveren want het zit bijna elke avond vol.

Afbeelding

Dit restaurant is er nog steeds en een van de betere Restaurants in de Miami Design District

Dus graag toevoegen aan Florida en Miami lijstje ?

Voor meer restaurant tips in Zuid Florida, klik hier !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Speakingtongues
Amerikakenner

Een ander restaurant in de Fort Lauderale area wil ik zeker niet onbesproken laten en dat is Chima. Men heeft er Churrasco, the Brazilian style of barbecue. Men heeft velen van dit soort restaurants in Zuid FLorida en natuurlijk ook in andere steden in de USA en nog meer in Brazil zelf, maar Chima is wel erg exclusief. Men heeft er in principe maar een menu en dat is een Salad Bar als vooraf en daarna veel vlees, en als men wil heel veel vlees. Van Filet Mignon tot Braziliaanse worstjes alles wordt continu opgediend en men geeft zelf aan van wat men een stukje wil proeven en wat niet. Goedkoop is Chima's zeker niet, want een compleet menu met wijn en koffie kost al gauw zo'n 80 a 100 USD per persoon, maar de locatie is prachtig, want je kunt vooraf een aperatief nemen in de mooie tuin en het eten, vooral ook de saladbar, is echt geweldig. Wij gaan er meestal zo'n 1 a 2x per jaar naar toe, want je moet wel zin hebben in echt veel vlees te eten. Ben je Vegetarier is Chima's zeker geen aanrader ! Overigens zag ik op hun website dat ze niet in Fort Lauderdale vestigingen hebben maar ook in Atlanta, Charlotte NC, Philadelphia, PA en in Virginia.

DEZE IS ER OOK NOG STEEDS, dus graag toevoegen onder Florida , Fort Lauderdale !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Speakingtongues
Amerikakenner

Ben je in Miami en wil je eens ergens anders eten dan in Down Town, de Bay Area of South Beach ga dan eens naar Los Parrilleros in Doral / Miami vlakbij Miami Airport. In feite is het Westelijk van het Vliegveld van Miami. Heb je zin in Goed Argentijns / Italiaans eten is dit restaurant een goede aanrader. Veel info vindt je op hun pas geopende website. Het is klein restaurant dat door de famlie gerund wordt en het eten is er voortreffelijk, zo ook de huiswijnen. De keuze in desserts op een dessert kar aan je tafel getoond is te veel om op te noemen. Dus gewoon een tip als je in deze area bent en zin hebt ik lekker eten. Je vindt dit restaurant in 10775 NW 41st Street, Coral Miami Fla. 33178

DIT IS EEN VAN MIJN FAVORIETE RESTAURANTEN IN MIAMI ! Graag toevoegen onder FLORIDA en MIAMI
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als je je eens in zuidwest Virginia, noordwest North Carolina of zuidoost West-Virginia bevindt, ga dan eens op zoek naar een Macado's. Dit (full service) restaurant serveert voornamelijk sandwiches en je kunt het zo gek niet bedenken qua combinatie, of ze staan op het menu van twee pagina's. Vind je op hun lijst nog niets van je gading, dan kun je er zelf een samenstellen. Echt een aanrader, want hun ingredienten zijn vers en de combinaties heel lekker!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Colorado - Denver.
Marco's Coal Fired Pizzeria. Leuk restaurant in een buurt waar je dat niet direct zou verwachten. (Ik ga er gemakshalve vanuit dat niet heel Denver zo verpauperd is).

Verbazend goede pizza's, niet bedolven onder een kilo vette en chemisch smakende kaas zoals je zo vaak aantreft in Amerika. Als je een donatie doet voor een of ander project voor kansarme kinderen krijg je het toetje voor niets.

De Tiramisu heeft ook hier weinig te maken met wat je in Italie aantreft, maar het toetje wat hier onder die naam geserveerd wordt is niettemin erg lekker.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik heb vorige reis "Maggiano's Little Italy" ontdekt. Lekker en veel :-)

Afbeelding

Afbeelding

Vooral het "Family Style" bevalt me goed. Gewoon het eten in schalen en je kunt opscheppen. Net zoals thuis aan de keukentafel. Maar je hebt wel meer keuze want je kiest met een groep bv 3 starters, voorgerechten, etcetera. Een ieder kan dus van alles wat kiezen !

http://www.maggianos.com/pdf/dinnerfamilystyle.pdf
Speakingtongues
Amerikakenner

Gisteren zijn we gaan eten in Cafe Mineiro in Deerfield Beach. Het is een cafe restaurant on South Federal Highway waar men op zondag middag heel de dag Braziliaans voetbal kan kijken op wel 4 TV screens en ondertussen kan men genieten van heerlijk Rodizio of Churrasco. Het eten is er zeker niet zo geweldig als in Chima in Fort Lauderdale, maar de sfeer is echt Braziliaans. De serveerders spreken bijna geen Engels maar bijna alleen maar Portugees. Het hele cafe/ restaurant was gevuld met Brazilianen gekleed in de shirts van hun favoriete club. Achteraf bleek dat we nog veel te vroeg waren want om 6 uur begon er een of andere belangrijke wedstrijd live en toen vulde het cafe zich geheel met supporters.
Het eten was er heerlijk en voor 18 USD kun je zoveel vlees en van de saladbar eten als je wilt. Als je een stukje Brazil wil proeven in Florida is dit cafe Mineiro zeker een aanrader ! Je vindt het op 800 S Federal Highway in Deerfield Beach. Ik weet wel waar ik het volgend WK naar toe moet als Brazil tegen Nederland speelt !

Afbeelding
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Wat zijn aanradertjes in Hollywood en mocht er toevallig een goed Japans resto tussenzitten met heerlijke sushi's dan zeggen wij niet NEEN ! :dance:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

bibitv schreef:Wat zijn aanradertjes in Hollywood en mocht er toevallig een goed Japans resto tussenzitten met heerlijke sushi's dan zeggen wij niet NEEN ! :dance:

We hebben dit jaar gegeten bij Gordon Ramsey @ The London west Hollywood, dit was een superervaring, we hebben afgelopen vakantie (huwelijksreis) bij meerdere sterrenrestaurants gegeten, maar dit was één van de beste.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Dam Bar & Grille
Page, Arizona
http://damplaza.com/
Afbeelding
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Het beste hotel van de hele vakantie denk ik!
Chicago Joe's, het beste restuarant van LV denk ik..
Laatst gewijzigd door 1250 op 27 okt 2009, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

In de omgeving van Kansas City (MO en KS) zitten de restaurants van Jose Pepper's:
http://www.cactusgrill.com

Zeker een aanrader wat Mexicaans eten betreft!

Een andere keten in en rond Kansas City is 54th Street Grill: http://www.54th.net/
Ze hebben er onlangs twee in IL geopend zie ik..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Speakingtongues
Amerikakenner

Wat ik niet begrijp dat niet alle posts en of restaurants nog verwerkt worden in het totaal overzicht aan het begin van deze lead ?

Er stond nml dit : " Noem je favoriete restaurant in Amerika (graag met link en staat) en ik zal hem in het lijstje plaatsen."

Zou je dat nog kunnen doen Leslie evt ??

Bvd en Mvg

Peter
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

@Speakingtongues Het is lelie :wink:.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Op mijn trip naar New Orleans ben ik telkens door mensen mee uit eten genomen dus ik heb in wat leuke restaurants gegeten, de beste was wel Mortons in New Orleans heerlijke steak gegeten en als dessert lekker NY Cheesecake.
Daarna kwam The Bombay Club in New Orleans ook weer lekkere steak gegeten maar niet zo lekker als bij Mortons. Voorgerecht was wel erg lekker, een lichte pittige erwtensoep.
Afrader vond ik echt Steamboat Natchez, de kip die ik had was uitgedroogd, voorgerecht was niet erg smakelijk (Pasta Primavera) en tijdens het toetje werden we er bijna uitgeschopt omdat we hadden aangemeerd.... niet echt leuk.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Speakingtongues schreef:Wat ik niet begrijp dat niet alle posts en of restaurants nog verwerkt worden in het totaal overzicht aan het begin van deze lead ?

Er stond nml dit : " Noem je favoriete restaurant in Amerika (graag met link en staat) en ik zal hem in het lijstje plaatsen."

Zou je dat nog kunnen doen Leslie evt ??

Note mod (Marjan):
Lelie heeft bij Dennis aangegeven hier geen tijd meer voor te hebben.
Is er wellicht iemand anders van de forumleden die deze taak op zich wil nemen en ons hiermee wil helpen? Laat het ons even weten, dan zal het "forumtechnisch" kunnen worden aangepast.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Volgens mij kost het niet zo heel veel tijd, ik wil best het rijtje bijhouden hoor!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Speakingtongues
Amerikakenner

Nieuwe toevoegen zal inderdaad niet veel werk zijn, maar bijhouden of ze nog bestaan wel ! Wij maken laatste tijd veel mee dat restaurants heel snel weer verdwijnen waarschijnlijk omdat ze zo failliet gaan in deze crisis !
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Clint schreef:Volgens mij kost het niet zo heel veel tijd, ik wil best het rijtje bijhouden hoor!
Note mod (Marjan):
Clint, heel erg fijn dat jij dat wil doen. De openingspost is op jouw naam gezet zodat je vanaf nu de lijst zelf kunt gaan bijwerken. Alvast bedankt voor alle moeite.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Speakingtongues schreef:Nieuwe toevoegen zal inderdaad niet veel werk zijn, maar bijhouden of ze nog bestaan wel ! Wij maken laatste tijd veel mee dat restaurants heel snel weer verdwijnen waarschijnlijk omdat ze zo failliet gaan in deze crisis !
Goed dat je dat meldt Peter. Het is uiteraard ook de bedoeling hier te melden als een restaurant om wat voor reden dan ook van de lijst geschrapt kan worden, lijkt mij...... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer