Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cell phone plan voor telefoneren US - NL?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Cell phone plan voor telefoneren US - NL?

Bericht door AngelBiezeman »

Wilde eens informeren wat de mensen in de US over het algemeen gebruiken als ze regelmatig naar Nederland bellen op een mobiele telefoon. Voor mij is iets via het internet niet goed te doen vanwege onze internet verbinding, en tot nu toe heb ik niet echt goede 'gewone' cell phone plannen kunnen vinden met redelijke tarieven voor bellen naar Nederland. We hebben erg veel problemen met onze 'landline' en ik denk dat het er binnenkort op uit zal draaien dat dat niet meer werkt. Misschien schiet ik wat meer op als ik weet waar ik naar zoek. Bedankt!
goldenhills
Amerika-expert

Re: Cell phone plan voor telefoneren US - NL?

Bericht door goldenhills »

Het lijkt me dat je er het meeste mee opschiet als je je internetverbinding kunt verbeteren. Wij gebruiken altijd Skype om naar NL te bellen, en dat is goedkoper dan via gewone telefoon of mobiel. Een prepaid international calling card lijkt me het beste alternatief, dan bel je via een nummer in de VS.
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Wij wonen erg afgelegen en de enige internetverbinding mogelijk is via satelliet op het dak, en er zijn helaas geen betere opties in deze omgeving beschikbaar.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Maar is de verbinding zo slecht dat je ook geen skype kunt gebruiken zonder video? Toen we nog in India belden skypten we vaak zonder video en dat ging meestal ondanks de slechte internetverbinding nog wel (ook gewoon naar vaste nummers in NL). En is je internetverbinding via je mobiele telefoon provider ook niet goed genoeg?
Ik denk dat het nooit echt goedkoop gaat worden zo lang je niet via internet belt.
Terug in Texas!
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Skype zou wellicht kunnen, maar van andere buren hoor ik dat dat niet geweldig gaat via deze internetverbinding.

Omdat we ook landline telefoon problemen hebben, willen we eigenlijk wel een mobiele telefoon nemen en dan de landline opzeggen, dat is ook prettiger als ik in de auto rondrijdt. Momenteel hebben we dus geen mobiel. Ja, ik weet het, waarschijnlijk de enige in Amerika zonder cell phone....
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Dbacks2 »

Wij gebruiken T-Mobile 4 cellphones met data op aangesloten en op eentje onbeperkt bellen naar vast en mobiel in Nederland (15 dollar per maand), totaal 115 dollar per maand. We hebben geen landline.
Ik vind het knap hoor als je nu nog zonder mobiel kan... ik zou echt niet meer weten hoe ik de boel hier rond kreeg zonder!

Je moet wel goed opletten welke provider in jouw gebied goed bereik heeft. En veel werken via een staffel, iedere volgende lijn die je aansluit wordt goedkoper.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Skype met video is erg lastig als je een slechte verbinding hebt, maar voor alleen geluid heb je een stuk minder nodig. Gewoon eens proberen denk ik.
Terug in Texas!
Gast

Bericht door Gast »

Ik gebruik Voipbuster op mijn mobiel
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

http://www.nobelcom.com/

Gebruik het met regelmaat om even snel naar Nederland te bellen. Gaat redelijk!
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Bedankt, ik zal eens meer kijken naar Skype en pre-paid phone cards.

Dat T Mobile $15 klinkt geweldig, ik zal eens kijken hoe dat zit als ik maar 1 lijn hoef.
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Ik gebruik al jaren OneSuite.com. Daarbij bel je naar een gratis of lokaal nummer en vandaar uit word je doorgeschakeld naar het Nederlandse telefoonnummer. Spotgoedkoop per minuut en werkt als een speer.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Voynich
Amerikafan

Bericht door Voynich »

Als je echt zo afgelegen woont, moet je dus GEEN T-Mobile nemen. Ik heb hier in Western Mass soms al geen bereik meer zo gauw we van de snelweg af zijn en internet snelheid is zelfs met bereik om te huilen. T-Mobile zit eigenlijk alleen rond grote steden en snelwegen.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Voynich schreef:Als je echt zo afgelegen woont, moet je dus GEEN T-Mobile nemen. Ik heb hier in Western Mass soms al geen bereik meer zo gauw we van de snelweg af zijn en internet snelheid is zelfs met bereik om te huilen. T-Mobile zit eigenlijk alleen rond grote steden en snelwegen.
wij wonen ook afgelegen, en verizon is de enige aanbieder die hier bereik heeft.
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Ik denk dat ik het beste af ben met AT&T (beste ontvangst hier in de bergen) en dan voor internationaal pre-paid phone card of onesuite.com, bedankt!
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij hebben ook T-Mobile en dat werkt prima, maar we zitten wel in een grotere stad. Voor de 15$ extra per maand bellen en sms'en wij gratis naar België, ongelimiteerd.

Verder ben ik al maanden op zoek naar een website die iemand hier gepost had, waar je voor elke provider de dekking kon zien op een volledige landkaart van Amerika, en dan helemaal kon inzoomen tot je je huis ziet. Zoals google maps dus, maar dan met de providers die je afwisselend kunt kiezen om te vergelijken. Iemand die deze site kent?
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Dude schreef:Voor de 15$ extra per maand bellen en sms'en wij gratis naar België
LOL :lol:

Voor thuis gebruiken wij Vonage en deze hebben ook Mobile Extension, zeer goede ervaring mee maar je moet wel een redelijke internetverbinding hebben. Ook met Skype heb ik goede ervaring ook op mijn mobile.
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Dat was ik die die site had gepost: http://opensignal.com/ alle providers op een kaart
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Dat was inderdaad de website die ik zocht, bedankt !!
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
AngelBiezeman
Amerika-ontdekker

Dat is niet goed, op mijn adres (eigenlijk mijn hele buurt) is geen kleur te zien. Moet 5 mijl rijden voor ik in wat blauw/groen kom.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer