Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alleen reizen in Chicago

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
iSilvanaH
Amerika-newbie

Alleen reizen in Chicago

Bericht door iSilvanaH »

Hoi, ik ben Silvana 22 jaar en heb een dilemma waar ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen :).

Ik heb voor deze zomer een vlucht geboekt naar Chicago. Van 12 juli tot 3 aug. Het was de bedoeling dat ik een paar dagen naar Chicago zou gaan, dan naar Iowa en misschien nog een paar plekken. Ik had met iemand uit Iowa een relatie vandaar ook de lengte van de reis. Nou is het niet zo dat we elkaar niet meer aardig vinden en weet ook dat ik nog steeds met hem kan samen reizen zoals gepland. Alleen nu wil ik voor mezelf uitzoeken of dit ook alleen kan. Annuleren kost me alsnog een hoop geld en ik wil al zo lang maar Amerika. Ik vlieg dus naar en terug vanaf Chicago, hebben jullie tips en is dit te doen voor drie weken?

Alvast bedankt voor de hulp!
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Alleen reizen in Chicago

Bericht door Big_Mo »

Beste Silvana,

Kijk even op het Midwest forum: http://forum.allesamerika.com/viewforum.php?f=19 Genoeg over Chicago en omgeving te vinden en durf te wedden dat je daar zeker wel wat tips uit kan halen. Succes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer