Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Souvenirtjes
Souvenirtjes
Over twee maanden vertrek ik na een verblijf van een jaar in Florida weer naar NL. Nu ben ik op zoek naar 'typisch Amerikaanse' souvenirtjes voor het thuisfront, met zusjes tussen de 12 en 20 jaar, rond de 10-20$ per stuk, en relatief klein omdat mijn koffer al vol genoeg is. Suggesties?
Re: Souvenirtjes
Mijn zusje kon je op die leeftijd (en nu nog steeds) gelukkig maken met Amerikaanse kleding. Ze 'woont' nog steeds in de broek en hemdje van American Eagle die ik alweer jaren geleden voor haar meenam. En als het echt iets souvenirachtigs moet zijn: wat koelkastmagneetjes van de stad/regio waar je hebt gewoond? Of een zilveren kettinkje met een palmboomhanger of iets anders wat Florida typeert?
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Leuke shirts van de Buccaneers, Rays of Lightning. Kan je bij Marshalls voor zo'n $12/$17 vinden. Lekkere bodylotions van Bath & Body Works (pocketsize 3 voor $12). Wat mijn vriendinnetjes altijd erg lekker vinden zijn de handgels van Bath & Body Works. Klein formaat, neemt weinig ruimte in beslag en je hebt er 5 voor $5.
En een leuk sierraad, inderdaad. Een kettinkje, armband of oorbellen van palmbomen, alligator, dolfijn, mickey mouse. Koelkastmagneet, kerstballen,.... of typisch Amerikaans eten, dat doet het bij mijn vrienden ook altijd goed.
En een leuk sierraad, inderdaad. Een kettinkje, armband of oorbellen van palmbomen, alligator, dolfijn, mickey mouse. Koelkastmagneet, kerstballen,.... of typisch Amerikaans eten, dat doet het bij mijn vrienden ook altijd goed.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Leuke ideeen allemaal, bedankt!
Ik ben direct op een shopping spree op e-bay gegaan :p
Koelkastmagneten inderdaad, of zo'n joekel van een Amerikaanse drinkfles of -beker van het lokale baseballteam ofzo (o wacht, je had weinig ruimte zei je, haha). Snoep met pindakaas is ook bij veel tieners geliefd. Of een pet van het lokale baseballteam.
Die handgels die hierboven genoemd worden, verkopen ze ook in superhandige hangertjes die je aan je tas kunt hangen. Mijn dochter heeft er bijvoorbeeld eentje aan haar lunchbag hangen, zodat ze haar handen ff snel kan schoonmaken voordat ze gaat eten.
Die handgels die hierboven genoemd worden, verkopen ze ook in superhandige hangertjes die je aan je tas kunt hangen. Mijn dochter heeft er bijvoorbeeld eentje aan haar lunchbag hangen, zodat ze haar handen ff snel kan schoonmaken voordat ze gaat eten.