Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hard Rock Café in Amsterdam valt letterlijk vies tegen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
bello
Amerikakenner

Hard Rock Café in Amsterdam valt letterlijk vies tegen

Bericht door bello »

Ik smul elke zaterdag van de restaurantrecensie in Het Parool, voorheen geschreven door de onvergelijkbare Johannes van Dam, maar nu alweer een tijdje door Hiske Versprille.

Deze recensie over het Hard Rock Cafe (een plek waar je in willekeurig welke stad ter wereld nooit iemand uit die stad zult treffen) deed me grinniken: "Die bediening is ondertussen zo hysterisch vrolijk ('Awesome you guys!') dat we bang zijn dat ze misschien achter de schermen elektrische schokken krijgen toegediend, maar ze zijn ook tergend traag." :lol:

http://www.parool.nl/parool/nl/14631/PR ... -4-5.dhtml
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hard Rock Café in Amsterdam valt letterlijk vies tegen

Bericht door Loek »

Het omschrijft wel hoe ik ook over de Hard Rock Cafe denk hier in de US. Geef mij maar een non-chain, locally owned restaurant.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Hard Rock Café in Amsterdam valt letterlijk vies tegen

Bericht door Petra/VS »

Ja, ik "moet" er soms heen omdat manlief en kinderen het zo leuk vinden, maar ik heb daar nog nooit een echt lekker maal gehad. In Washington loop ik er tijdens bijna elke rondleiding langs en ik verbaas me er altijd weer over hoe druk het er iedere keer is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer