Vandaag ben ik langs geweest bij de lunchroom van iemand die ik via een facebookgroep over koken in Nederland voor Amerikanen 'ken'. En het was lekker dus ik maak er even reclame voor (ik heb er geen enkel belang bij dus hoop dat het mag).
Homemade Goodies zit in Purmerend, je kan er allerhande cakes kopen oa cheesecake en carrotcake, maar ze heeft ook bagels. Bovendien kun je er een hapje eten bv een Amerikaans ontbijt, uiteraard de hele dag te verkrijgen, bagels sandwiches en zoetigheden. Ik heb een tijdje met de eigenaresse zitten kletsen, ze vertelde me dat ze mikte op authentieke Amerikaanse smaken. Persoonlijk vind ik dat het goed lukt afgaand op ons ontbijt en de cheesecake. Ti's jammer dat Purmerend zo'n rotend van Tilburg vandaan zit anders ging ik er vaker langs . Ti's van buiten en deels van binnen misschien geen hele blitse zaak maar de smaak telt denk ik dan maar.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.