Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reistips voor Amerika-bezoekers
Reistips voor Amerika-bezoekers
Amerika gezien door buitenlanders: Don’t drink the water: Translated travel tips for coming to America
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Re: Reistips voor Amerika-bezoekers
Leuk ! en voor het merendeel aardig in de roos.
Hoewel ik me nu wel zorgen maak hoe het in de landen waar de opm. vandaan komen dan toegaat.
Vooral de drinking en de ogling.
Mbt. de positiviteit. In Ned./BE heten het stoplichten, in de US zijn het traffic lights.
Hoewel ik me nu wel zorgen maak hoe het in de landen waar de opm. vandaan komen dan toegaat.
Vooral de drinking en de ogling.
Mbt. de positiviteit. In Ned./BE heten het stoplichten, in de US zijn het traffic lights.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Reistips voor Amerika-bezoekers
Nee hoor, hier heten ze ook verkeerslichten. http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/v ... ofdstukIII
Stoplichten zichten achter op je auto en die worden ook wel remlichten genoemd.
Je moet wel vaak stoppen voor een verkeerslicht.
Stoplichten zichten achter op je auto en die worden ook wel remlichten genoemd.
Je moet wel vaak stoppen voor een verkeerslicht.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3927 Weergaves
-