Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De Amerikaanse borrelnoot?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
TedjevanEs
Amerikakenner

De Amerikaanse borrelnoot?

Bericht door TedjevanEs »

Geen idee of deze al ergens op het forum staan, maar sinds een half jaar koop ik deze bij de benzine stations (ben ze nog niet in de supermarkten tegen gekomen en heb gezocht in: Food Lion, Publix, Walmart en Ingles)... Maar zoals gezegd dus wel in diverse Gas Stationshops: BP, Hess etc,...

Munchies: BBQ and Sweet & Spice (het zijn net borrelnootjes, helaas geen witte die vond ik altijd zo lekker, maar het kan ermee door) :thumbup:

Afbeelding

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: De Amerikaanse borrelnoot?

Bericht door Dento »

Ha! Dat wordt morgen even zoeken als ik ga tanken! :thumbup:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Lekker, borrelnoten zijn echt zo'n product dat ik altijd mee terugneem naar Amerika. Valt bij mij in het rijtje: hagelslag, drop, kaas, etc. :wink: Maar ik ga ook op zoek!

Het viel me alleen op dat de originele borrelnoten in NL van receptuur verandert zijn, ze zijn nu gemaakt met minder zout. En daarmee ook een stuk minder lekker, vond ik althans.
"Keep Georgia On Your Mind"
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

ik heb laatst aan de dutchshop gevraagd of ze geen borrelnoten konden leveren maar nooit wat teruggehoord.
Heb wel net mijn laatste zak paprikachips leeggegeten. Dat lays die smaak nou niet in het assortiment heeft :evil:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Morgen maar even langs de Maverick rijden om te kijken of ze die verkopen. Yummie!

Paprika chips heb ik hier nog nooit in de winkel gezien maar laatst waren we bij Famous Daves (weet niet of die alleen in Utah zit?) en daar hadden ze home-made chips met een spicy paprika mix erop. Heerlijk!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het zijn nog steeds geen Tijgernootjes ;). Mijn absolute favorieten zijn de sateh-curry smaak daarvan. Ik heb de Munchies ook weleens gegeten en ze zijn lekker. Ook wasabi crusted peanuts vind ik lekker, hebben jullie die weleens geprobeerd? Qua chips zijn Rick en ik dol op de Canadese dill pickle chips, die hier in de VS kennelijk niet aanslaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Kun je niet je eigen paprikachips maken? Er zijn wel manieren om smaakjes te geven aan naturel chips in de oven, en smoked paprika powder ruikt precies hetzelfde als de paprikchips in Nederland.

Volgens mij heeft Pringles chips met dill pickle smaak. Ik heb die eens in de Walmart zien staan maar ik was niet dapper genoeg om dat te gaan uitproberen :-D.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Boulder Canyon heeft een smaak, Hickory Barbeque, die heel erg op paprika chips lijkt. Het is het natuurlijk net niet, maar ze zijn érg lekker. Safeway heeft ze in het assortiment, ook in sommige winkels aan de oostkust, al weet ik natuurlijk niet of élke Safeway ze daar heeft...

Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik mis ook de paprikachips, vooral die van de Croky. Hm of bolognese, daar heb ik nu ook ineens veel zin in :shock:
Heb het wel eens geprobeerd zelf te maken, maar dat ging behoorlijk mis.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Daarom bestel ik de chips dan ook via het internet.
Op het moment vind ik de sweet southern heat bbq chips het lekkerste hier. (bij gebrek aan paprika)
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

We're sorry, this product is not available within in a 50-mile radius. Please enter another zip code.
Helaas dus, geen sweet southern heat bbq voor ons. Ook die van Dennis is hier niet te krijgen.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

huh? Hier gewoon bij de walmart hoor. van Lays
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Hij kwam me al niet bekend voor, en ik (her)ken nagenoeg alle soorten van Lays wel. http://www.fritolay.com/our-snacks/where-to-buy.html laat dan ook zien dat hij hier niet is. Zie dat het in Cleveland wel te verkrijgen is, maar weet niet of het de 3+ uur rijden echt waard is :P
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

gut, die 'borrelnoten' zijn bij mij in de buurt te koop zag ik op FritoLay's website. 'k Was nooit een grote borrelnoot fan maar toch es even kijken. Raar hè, dat je ineens wel dat soort dingen wil als ze niet beschikbaar zijn?
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Even omhoog halen deze topic. Ik heb weer een Amerikaanse variant van de borrelnoot gevonden, bij de plaatselijke Wallie Markt,... Kracker Nuts.
Je hebt ze in 4 smaken:
Jalepeno-Cheddar
Chipotle-bbq
Sea salt & pepper
Dill-Pickle

Afbeelding

Hijs fijn! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht