Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een aantal statistieken over alle staten in de VS
Een aantal statistieken over alle staten in de VS
Politico.com heeft een aantal statistieken over alle staten in de VS verzameld. Dit is weer samengevat in een topic van Das Kapital, een zustersite van GeenStijl.
Bovenaan in de lijst van beste staten: New Hampshire in New England en onderaan staat Mississippi. Californië staat op plek 30.
Edit: Californië staat op plek 30, ik heb mijn eerdere fout aangepast.
Bovenaan in de lijst van beste staten: New Hampshire in New England en onderaan staat Mississippi. Californië staat op plek 30.
Edit: Californië staat op plek 30, ik heb mijn eerdere fout aangepast.
Laatst gewijzigd door Hockey op 24 jan 2014, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Een aantal statistieken over alle staten in de VS
Cal staat op 30, mijn staat staat op 31.
Vind het trouwens maar rare statistieken. Er zijn staten ver boven mij waar ik niet zou willen wonen en ook binnen mijn staat zijn er plekken waar ik niet zou willen wonen en dan hoef ik niet eens ver weg te gaan. Waardeloos die stats.
Vind het trouwens maar rare statistieken. Er zijn staten ver boven mij waar ik niet zou willen wonen en ook binnen mijn staat zijn er plekken waar ik niet zou willen wonen en dan hoef ik niet eens ver weg te gaan. Waardeloos die stats.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
There are three kinds of lies: lies, damned lies and statistics. 
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, met statistieken kun je iedereen wel wat wijs maken.
Ik woon dus niet in een van de slechtste staten als Colorado op nummer 7 staat. Maar hoe kun je nu een hele staat over een kam scheren? Ik woon bijvoorbeeld liever in nette buitenwijk van Jackson, Mississippi dan in de Five Points wijk van Denver, Colorado. Net zo goed als het beter wonen is in Aerdenhout als je het kunt betalen, dan in een betaalbare arbeidersbuurt onder de rook van een industrieel terrein op door giffen vervuilde grond. Soms heb je die keuze gewoonweg niet...
Dit soort lijstjes moet je met een korreltje zout nemen, net als die "Best cities to live" waar elk jaar een andere stad bovenaan staat. Niemand neemt dat ook meer serieus.
Ik woon dus niet in een van de slechtste staten als Colorado op nummer 7 staat. Maar hoe kun je nu een hele staat over een kam scheren? Ik woon bijvoorbeeld liever in nette buitenwijk van Jackson, Mississippi dan in de Five Points wijk van Denver, Colorado. Net zo goed als het beter wonen is in Aerdenhout als je het kunt betalen, dan in een betaalbare arbeidersbuurt onder de rook van een industrieel terrein op door giffen vervuilde grond. Soms heb je die keuze gewoonweg niet...
Dit soort lijstjes moet je met een korreltje zout nemen, net als die "Best cities to live" waar elk jaar een andere stad bovenaan staat. Niemand neemt dat ook meer serieus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3224 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties