Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Happy Halloween!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

houstonwehaveaproblem schreef: Ik ben gewend om St Maarten te vieren en dat was altijd veel leuker en gezelliger. Daar moet je ook nog een liedje zingen voor je iets krijgt.
Volgende week op 11 november is het weer zover. Kom jij ook uit het noorden van Nederland? Ik dacht nl dat St Maarten (ook wel St. Martinus genoemd) alleen in NoordNederland plaatsvindt. Met name Groningen e.o. Deze stad is ook bekend als "Martinistad" en van de "Martinitoren".

Halloweenversieringen zie je hier trouwens ook steeds meer en dan met name de (oranje) pompoenen en de verkleedpartijen van de kinderen als heks e.d.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

hekkie schreef:Volgende week op 11 november is het weer zover.
Hier is 11 november trouwens iets heel, heel anders: Veterans Day. Helemaal geen heel grote feestdag, maar wel iets om bij stil te staan, want er zijn duizenden, zo niet miljoenen, militaire veteranen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
SFAM
Amerika-ontdekker

Bericht door SFAM »

Halloween is inmiddels weer een paar dagen geleden, maar ik wilde toch nog even mijn verbazing kwijt over het feit dat hier ongeveer de helft van de mensen op het werk verkleed waren!!! Mij was dit van tevoren al gezegd (dat ik verkleed naar werk mocht komen en dat ongeveer de helft het deed), maar het verbaast me nog steeds :wink:

Behalve op vrijdag, is een spijkerbroek hier "niet toegestaan", dus tja... dan is het wel een vrij groot verschil :wink:

(als totaal niet geintegreerde nederlander heb ik hier natuurlijk niet aan meegedaan (als ik er volgend jaar nog ben, doe ik dat natuurlijk wel...))
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer