Georgia. Ik zie dat ik in goed gezelschap ben. En gelukkig kan ik oordelen dat er daar bij zitten waar ik in ieder geval goed mee overweg kan.
Maar realistisch? Neen, want ik hou niet echt van het klimaat, ik van wat ik gehoord heb denk ik dat het merendeel van de bewoners ook niet mijn maatje zouden zijn.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Het is grappig eens te kijken wat de resultaten zijn als je iets heel anders invult. Als je alles hetzelfde invult bijvoorbeeld is de uitkomst meestal Texas. Ik heb nog geen combinatie kunnen vinden die Virginia gaf. Gewoon de fijnste staat om te wonen, lichtgroen op die kaart.
# edit. Mijn berichtje en die van Hinco zijn tegelijk gepost. Blijkbaar bokte de telefoon daarom en heb ik mijn bdricht twee keer geplaatst. Ben dus nr 17.
Laatst gewijzigd door Laura&Edwin op 24 okt 2013, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Hinco: mooi overzichtje, maar er zit iig nog een foutje in. Colorado staat bij jou op 0%, maar er is al iemand voor me die met de grote volksverhuizing richting Colorado mag. Maar dat mag de pret niet drukken! Keep up the good work!!
Georgia hier, verrassend! Maar als ik de uitslagen hier zie, bevind ik me dus in goed gezelschap daar. Leuk!
En als ik de kans krijg, ga ik wonen in Savannah. Misschien verklaart dit wel waarom ik me er zo prettig voelde toen we er waren. Geweldige stad!
Maar deze test heeft helemaal niets te maken met natuurschoon, en waar je het mooi vind, ik ben wel benieuwd waar de antwoorden op gebaseerd zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.