Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Meubels kopen in Amerika
Re: Meubels kopen in Amerika
Dit is trouwens ook een leuke site (Amerikaanse huizen). Binnenkijken is altijd leuk http://hookedonhouses.net/
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vind het altijd erg grappig als mensen zeggen dat ze niet aan trends doen en alleen kopen wat ze zelf mooi vinden. Want iedereen wordt, sommigen sneller dan anderen, onbewust beinvloed door trends en gaat daar op de één of andere manier in mee. Ik durf te wedden dat als je foto's bekijkt van de interieurs van je eigen woning van de afgelopen jaren (weet niet hou oud je bent, maar laten we zeggen van de laatste 20 jaar) je verschillen zult zien die duidelijk te liëren zijn aan de destijds geldende trends.cincijansen schreef:RiverCola, twee jaar en een maand geleden woonde ik nog in NederlandZal wel achter hebben gelopen dan. Trends doe ik niet aan, ik koop alleen wat ik zelf mooi vind (of laat het maken).
Het klopt dan toch ook dat ik niet aan trends meedoe? Twee jaar geleden was mijn inrichting nog soooo nineties
Tuurlijk verandert inrichting, maar dat gaat langzaam en je hoeft niet met elke gril van VTwonen mee te doen. Je blijft ook afhankelijk van wat er in de winkels te koop is. Vandaar dat wij een aantal dingen hebben laten maken of bij een ontwerper gekocht hebben.

Tuurlijk verandert inrichting, maar dat gaat langzaam en je hoeft niet met elke gril van VTwonen mee te doen. Je blijft ook afhankelijk van wat er in de winkels te koop is. Vandaar dat wij een aantal dingen hebben laten maken of bij een ontwerper gekocht hebben.
http://www.interiorjunkie.com/?p=3260Misschien is dit iets als accessoire voor in je huis Ziva?
De Russische architect Andrei Saltykov kwam op het idee een kast te maken van Amerika omdat de vorm zich perfect leent als kast. De meeste staten zijn rechtlijnig zodat boeken netjes op hun plek blijven staan. Om het nog realistischer te maken, bevestigde Andrei in de grootste staten kerstboomlampjes, zodat het ‘s avonds net lijkt alsof je naar Amerika kijkt vanuit de ruimte.
De ontwerper ging zelfs nog een stapje verder; in de kinderkamers ‘hangt’ Hawaii, Alaska is bevestigd in de badkamer…
De Russische architect Andrei Saltykov kwam op het idee een kast te maken van Amerika omdat de vorm zich perfect leent als kast. De meeste staten zijn rechtlijnig zodat boeken netjes op hun plek blijven staan. Om het nog realistischer te maken, bevestigde Andrei in de grootste staten kerstboomlampjes, zodat het ‘s avonds net lijkt alsof je naar Amerika kijkt vanuit de ruimte.
De ontwerper ging zelfs nog een stapje verder; in de kinderkamers ‘hangt’ Hawaii, Alaska is bevestigd in de badkamer…
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
LOL! Wel leuk gedaan maar dat is dan volgens mij juist weer iets dat je juist niet in je huis hangt als je in Amerika zelf woont 
Ik hou wel van zulk soort gekke dingen overigens dus bedankt voor nog meer tips lieve mensen!

Ik hou wel van zulk soort gekke dingen overigens dus bedankt voor nog meer tips lieve mensen!
Ja daar heb je n punt inderdaad... ik hou ook wel van dat soort grapjes... je hebt ook nog andere continenten begreep ik. Misschien Azie aan je muur
?

Restauration Hardware en West Elm zijn 2 zaken die prima in onze smaak passen, daarnaast uiteraard IKEA en Crate & Barrel. Veel kun je gewoon via internet bestellen en onze nieuwe lounge set voor het terras is via Overstock besteld. Uiterst snelle levering en door prima verpakking geen beschadigingen.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Toen wij drie jaar geleden ons huis in Jacksonville in moesten richten zijn we nadat we over de eerste schok heen waren van wat dat in noord Florida te koop was naar Ikea toegereden (bijna 3 uur naar Orlando) en hebben daar in een weekend alles besteld en thuis laten bezorgen.
Aangevuld met Target en Homegoods. Ook heb ik diverse meubels via http://manhattanhomedesign.com/ besteld. We waren over de kwaliteit die deze laatste zaak leverde heel erg te spreken.
Nu weer eenmaal terug in NL ben ik niet meer tegen deze kwaliteit en uitvoering van dit soort meubels opgelopen. (Of je moet de orginele uotvoeringen aan willen schaffen)
Aangevuld met Target en Homegoods. Ook heb ik diverse meubels via http://manhattanhomedesign.com/ besteld. We waren over de kwaliteit die deze laatste zaak leverde heel erg te spreken.
Nu weer eenmaal terug in NL ben ik niet meer tegen deze kwaliteit en uitvoering van dit soort meubels opgelopen. (Of je moet de orginele uotvoeringen aan willen schaffen)
Onze ervaringen tijdens onze expat periode in de VS http://www.amerikhanen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
In Nederland zul je deze wel vinden maar niet zo gauw op uitgebreid op een site met veel van dit soort aanbod. Mijn ervaring is dat de fabrikanten van de originele uitvoeringen er hard tegen strijden om dit soort winkels met namaak designmeubilair tegen te gaan. Het is m.i. ook een kwestie van geweten, namaak artikelen geven mij geen goed gevoel. Doe iets of goed of doe het niet is mijn motto. Daarnaast snap ik wel dat als de keuze naar jou smaak redelijk beperkt is in Amerika je eerder naar dit soort sites gaat. Toch blijft echt design in ieders geval ook geld waard, iets wat mensen ook wat vaker in de overweging zouden mogen nemen bij het kopen van namaak.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij hebben begin dit jaar ons huis in Jacksonville ingericht en schrokken ook van wat er allemaal te koop was... Echt drie keer niks en veel te duur. Op aanraden van onze contactpersoon hebben wij voor het komende jaar meubels gehuurd via Cort. Uit Nederland hebben wij ook wat meubels over laten schepen en de rest is hier aangevuld met spullen van Target, Pier1 en HomeDepot. Voor decoratie ga ik soms nog weleens naar Ross outlet waar je soms voor de helft van de prijs spullen van Pier1 kunt kopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 12980 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 4 Reacties