Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cincinnati, Ohio

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
steffson
Amerika-ontdekker

Cincinnati, Ohio

Bericht door steffson »

een vriend van me die hier reeds op bezoek is geweest, is van cincinatti, natuurlijk hoor ik nu één mening over hoe fantastisch die stad wel niet is, dus vroeg ik mij af "zijn hier nog mensen die daar al geweest zijn en wat was jullie ervaring? wat is er zo goed en wat zo slecht aan cincinatti?

Noot van Dennis: onderwerptitel aangepast om de juiste spelling van de naam van de stad weer te geven.
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: cincinatti

Bericht door enger003 »

Ik ben vorig jaar een paar dagen in Cincinnatti geweest, maar vond het heel eerlijk gezegd niet veel bijzonders.
Je hebt er een paar mooie stadions, en een heel klein stukje rivieroever waar je wat kan lopen of op een radarboot kan eten, maar verder is het een werkstad, met snelwegen van wijk naar wijk.
Ook in de omgeving is niet zoveel, veel industrie, en verderop landbouw. Wel (op enige afstand) het typische Amerikaanse platteland, leuk om een keer doorheen te rijden.
Via google krijg je wel een beetje een idee.
Ik heb je vorige posts gelezen over het modelwerk gelezen, maar kan me niet voorstellen, dat Cincin daar nou veel in te bieden heeft.
Maar dat is iets wat je voor jezelf moet uitmaken.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoewel Cincinnati niet met New York of Chicago te vergelijken is, vind ik het toch een heel leuke stad. Het is net als Rome op zeven heuvels gebouwd. Het is best (voor Amerikaanse begrippen) een oude stad, gesticht in 1788. Van al de steden in Ohio vind ik Cincinnati toch wel de meeste interessante (en vergeet de zoo niet, waar ongewone witte tijgers te zien zijn). Er is ook veel interessante architectuur te zien, ditis een goede website daarvoor. Zoals met iedere bestemming lijkt het op het eerste gezicht niets, maar even graven en je komt van alles tegen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer