Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitverkoop
Uitverkoop
Aanstaande vrijdag vertrekken we voor een weekje naar USA. Ik vraag me af of het dan nog uitverkoop is en welke shopping mall in Miami een goede uitverkoop heeft?
Bedankt voor jullie reactie.
Bedankt voor jullie reactie.
Re: Uitverkoop
Veel plezier in Miami de komende week, doordat het 21 Januari MLK day is zullen veel winkels aanbiedingen hebben. Het zal niet zo massaal zijn als op Black Friday maar je zult wel mooie deals kunnen vinden. In Januari hebben veel winkels zowieso mooie kortingen (GAP, Abercrombie ed).
Re: Uitverkoop
De sale begint nu, twee weken in het nieuwe jaar, toch echt wel een beetje op zijn eind te lopen, merkte ik in de winkels hier in Washington DC. Maar outlets en aanbiedingsrekken zijn er natuurlijk altijd genoeg!
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand