Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Promotie, doen of niet?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Oeboemoe
Amerikafan

Re: Promotie, doen of niet?

Bericht door Oeboemoe »

Ik woon al in de VS dus niet meer reizen naar de VS. Wel meer sparen voor mijn pensioen later, de studie van mijn zoontje over 18 jaren en het afbetalen van mijn huis. :thumbup:
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Beetje laat maar gefeliciteerd met de nieuwe functie voor zowel Ziva als Oeboemoe.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Iedereen nogmaals bedankt! En Oeboemoe, jij ook van harte gefeliciteerd!

Ik vind het echt super om te lezen dat jullie allemaal zo meeleven. Voor mij maar weer eens het bewijs dat dit forum en dan vooral de bezoekers ervan stuk voor stuk topmensen zijn :)

Voor nu vind ik het allemaal heel spannend. De komende maanden gaat er overdracht van kennis plaatsvinden van mijn baas naar mij en ondertussen moet ik vervanging voor mezelf vinden (heel apart!). Dan ga ik hopelijk maximaal 6 maanden 2 dagen per week commuten en hopelijk heeft lief tegen die tijd dan ook een baan en hebben we ons huis verkocht. Wellicht erg ambitieus maar we zullen zien of we geluk hebben.

Ik hoop dat met een verhuizing ook mijn gezondheidsprobleem (kortademigheid sinds ik geemigreerd ben) misschien opgelost gaat worden. Alleen daarom al hoopte ik dat ik de promotie zou krijgen ook al ben ik er niet 100% zeker van dat het huis het probleem is. Nou ja, mooie vooruitzichten in ieder geval. Nogmaals bedankt voor alle felicitaties :clap: :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer