Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke anticonceptiepillen verkrijgbaar in VS?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

heb inmiddels alles uitgezocht. Hier in NL wordt yasmin sterk afgeraden; mijn huisarts zei vandaag zelfs dat in NL [!] deze al een gevaarlijkere pil wordt beschouwd dan alle anderen, maar dat de yasmin het in de VS zo goed doet omdat er een goede PR achter zit. Ik neem dit als waarheid aan, omdat ze er onderzoek naar heeft gedaan [deze arts] en n.a.v. van mijn vraag met andere artsen heeft overlegd en het laatste nieuws erover heeft opgezocht.
Uit jullie antwoorden blijkt dus dat er ook niet iets is wat op de diane 35 lijkt, dus als je diane 35 slikt en je emigreert... niet zo bijster slim.[ik weet tuurlijk dat je altijd via Nl.. etc. etc. maar ja].
Ik ga verder even kijken of ik interessant info kan vinden. Vooralsnog heb ik alleen yasmin als populaire pil kunnen vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer