Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fiets versturen naar Amerika
Re: Fiets versturen naar Amerika
De dozen waar ik het over had, wegen 4,5 kg. Dan valt het totaal gewicht dus gemakkelijk te bepalen. Ik zou eerst even uitzoeken in hoeverre de afmetingen bepalend zijn voor de verzendprijs, voordat je de fiets uit elkaar laat halen.
Wat betreft fietsenmakers: in onze regio zijn ze wel te vinden, maar het zijn eigenlijk meer winkels waar ze ook service doen. Of ze daar zin hebben een oude Nederlandse fiets (fatsoenlijk!) in elkaar te zetten, valt niet te zeggen. Ik zou het er niet op wagen geloof ik.
Wat betreft fietsenmakers: in onze regio zijn ze wel te vinden, maar het zijn eigenlijk meer winkels waar ze ook service doen. Of ze daar zin hebben een oude Nederlandse fiets (fatsoenlijk!) in elkaar te zetten, valt niet te zeggen. Ik zou het er niet op wagen geloof ik.
Dat kan ook niet, daarom zei ik ook:kastelke schreef: Hoe kan je een prijs opvragen, niet betalen, niet demonteren, maar wel inpakken en weten hoe groot en zwaar de doos is?
Mijn excuses naar de vergissing met je zus, ik ben je eerste bericht terug gaan lezen, en zie dat het je vriendin is.
toen mij naar de afmetingen en het gewicht van het pakket gevraagd werd.Ik heb wat prijzen opgevraagd van fietsenmakers om de fiets te demonteren. Als dat gebeurt is kan ik alles inpakken en weet ik hoe groot en zwaar de doos zal zijn
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laat maar zitten.
Hopelijk is de fiets snel ginder en kan je vriendin er veel plezier aan beleven.
Hopelijk is de fiets snel ginder en kan je vriendin er veel plezier aan beleven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
JE moet het stuur over dwars zetten en het voorwiel plus trappers er afhalen en dan een geschikte doos daaromheen doen. Hoe beter de doos er omheen past hoe minder het kost.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht