Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
import golfclub
import golfclub
mijn ouders gaan naar amerika en ik zou graag hun een golfclub laten meenemen. nu is mijn vraag , kan dat ? en moeten ze extra betalen om het te mogen meenemen?
Re: import golfclub
Volgens mij mag je bij een aantal maatschappijen (waaronder de KLEM) gratis een golftas met inhoud meenemen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
je mag tot 430 euro gratis importeren als je het meeneemt met het vliegtuig.
heb je het over een golfclub of een set? met of zonder golftas?
Als het slechts een club is kan hij misschien mee als handbagage. Wel even van te voren cheken of een club niet als een potentieel wapen gezien wordt als je het in de handbagage meeneemt
heb je het over een golfclub of een set? met of zonder golftas?
Als het slechts een club is kan hij misschien mee als handbagage. Wel even van te voren cheken of een club niet als een potentieel wapen gezien wordt als je het in de handbagage meeneemt
>Als het slechts een club is kan hij misschien mee als handbagage.
Volgens de regels mag het bijna nergens als handbaggage meegenomen worden. Zowel de maatschappijen als overheden hebben dit op de restricted items lijst staan.
Volgens de regels mag het bijna nergens als handbaggage meegenomen worden. Zowel de maatschappijen als overheden hebben dit op de restricted items lijst staan.
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Weet niet hoe het gaat met 1 golfclub, wel met een golftas:
Wij hadden KLM geboekt,daar mag je een golftas gratis meenemen....maar de vlucht werd uitgevoerd door Delta. En dan is het ineens een ander verhaal. Je moet voor de heenreis 55 euro per tas betalen en voor de terugreis 55 dollar. Wij hebben de tas toen maar niet meegenomen want dan kun je beter een set huren(als je niet zo heel vaak gaat golfen). We waren van plan voor mij in Amerika een golfset te kopen en dat hebben we ook gedaan. Daar moest inderdaad 55 dollar voor betaald worden. Ook is het verplicht de set in een speciale reistas te vervoeren en mag niet meer wegen dan 20 kilo. Nou komt dat mooi uit want je mag nog maar 1 koffer van 23 kilo meenemen, dus hebben we de golfats ook volgepropt tot 20 kilo, die moesten we toch betalen. Officieel mag je niets anders vervoeren in de golfreistas dan golfspullen.
Greet
Wij hadden KLM geboekt,daar mag je een golftas gratis meenemen....maar de vlucht werd uitgevoerd door Delta. En dan is het ineens een ander verhaal. Je moet voor de heenreis 55 euro per tas betalen en voor de terugreis 55 dollar. Wij hebben de tas toen maar niet meegenomen want dan kun je beter een set huren(als je niet zo heel vaak gaat golfen). We waren van plan voor mij in Amerika een golfset te kopen en dat hebben we ook gedaan. Daar moest inderdaad 55 dollar voor betaald worden. Ook is het verplicht de set in een speciale reistas te vervoeren en mag niet meer wegen dan 20 kilo. Nou komt dat mooi uit want je mag nog maar 1 koffer van 23 kilo meenemen, dus hebben we de golfats ook volgepropt tot 20 kilo, die moesten we toch betalen. Officieel mag je niets anders vervoeren in de golfreistas dan golfspullen.
Greet
Ach, NL golfers hebben toch geld zat 
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan wordt het dus als wapen gezien want ik heb een paar maanden wat meegenomen dat net zo groot was en dat mocht ik als handbagage meenemenBramster schreef:>Als het slechts een club is kan hij misschien mee als handbagage.
Is ook een wapen, vraag maar aan Tiger Woods, zijn ex heeft hem met een putter zijn huis uit geslagenned in MO schreef:Dan wordt het dus als wapen gezien want ik heb een paar maanden wat meegenomen dat net zo groot was en dat mocht ik als handbagage meenemen
ik heb het dus over 1 club, een dst driver van cleveland
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even naar de maatschappij bellen of het meemag als handbagage. Zo niet, kan ik het voor je opsturen.
Kan er ook een voor je regelen en op lengte gemaakt in Nederland voor een goede prijs
Kan er ook een voor je regelen en op lengte gemaakt in Nederland voor een goede prijs
Hoi, als je de artikelen niet zelf mee kan (laten) nemen dan kan je ook vanuit Nederland bestellen bij Amerikaanse online shops. Ondanks dat er extra kosten aan verbonden zijn is het toch vaak goedkoper dan in Nederland. Kijk eens op http://www.golfshopfinder.nl voor meer info over bestellen in Amerika.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1741 Weergaves
-
Laatste bericht door Hockey