Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huidverzorging Clinique
Huidverzorging Clinique
Beste mensen,
Ik heb tijdens mijn afgelopen reizen naar Amerika telkens Clinique Acne Solutions meegenomen. Dit produkt is het enige wat bij mijn dochter goed werkt. Nu is echter onze voorraad op, laatste keer 5 flessen van alles meegenomen, maar helaas dit jaar geen Amerika voor ons. Dit produkt is niet in Nederland (europa) te koop, wel een soort gelijk, maar toch een andere samenstelling waardoor het niet goed werkt. Wie kan mij helpen op welke manier ik zo snel mogelijk deze produkten in Nederland kan krijgen. Via de website van Macy's ed kan ik niet bestellen, ik ken ook geen mensen die nu in Amerika zitten of binnenkort gaan.
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven of misschien voor mijn dochter mee wilt nemen.
Groetjes @nn@
Ik heb tijdens mijn afgelopen reizen naar Amerika telkens Clinique Acne Solutions meegenomen. Dit produkt is het enige wat bij mijn dochter goed werkt. Nu is echter onze voorraad op, laatste keer 5 flessen van alles meegenomen, maar helaas dit jaar geen Amerika voor ons. Dit produkt is niet in Nederland (europa) te koop, wel een soort gelijk, maar toch een andere samenstelling waardoor het niet goed werkt. Wie kan mij helpen op welke manier ik zo snel mogelijk deze produkten in Nederland kan krijgen. Via de website van Macy's ed kan ik niet bestellen, ik ken ook geen mensen die nu in Amerika zitten of binnenkort gaan.
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven of misschien voor mijn dochter mee wilt nemen.
Groetjes @nn@
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Huidverzorging Clinique
Ik wil er wel enkele meenemen, maar dan moet ik wel zeker zijn dat je ze overneemt want ik ben er niks mee. En dan moeten ze nog van Belgie in Utrecht geraken.
We zijn de 20 ste terug.
We zijn de 20 ste terug.
Groetjes,
Carine
Carine
Ik ga in oktober en wil ze best voor je meenemen
Hoi Sachasenne,
Ik zou het heel tof van je vinden als je ze wilt meenemen. En ik kom ze bij je ophalen daar kan je zeker van zijn. Waar in de buurt woon je?
En hoeveel flesjes wil en kan je meenemen? Ik betaal je wel vantevoren hoor.
@Claire,
Als je het in oktober mee wilt nemen dan ben ik (mijn dochter) heel erg blij.
Ik zou het heel tof van je vinden als je ze wilt meenemen. En ik kom ze bij je ophalen daar kan je zeker van zijn. Waar in de buurt woon je?
En hoeveel flesjes wil en kan je meenemen? Ik betaal je wel vantevoren hoor.
@Claire,
Als je het in oktober mee wilt nemen dan ben ik (mijn dochter) heel erg blij.
Kan je het niet via Amazon.com verkrijgen?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe groot zijn de flessen? (glas?) Ik heb even gegoogeld maar er zijn verschillende flessen. Moet je even goed aangeven welke juist.
We vertrekken nu zondag en zijn 20 september terug. De laatste twee dagen zijn we in Vegas en ik zou ze dan daar van meebrengen.
Utrecht is een uur en veertig minuten van bij ons. We wonen een dik kwartier snelweg ten zuiden van Antwerpen. Perfect combineerbaar met een dag Antwerpen dus
Of ik kan ze opsturen. (heb wel geen idee van het gewicht)
PM me maar !
We vertrekken nu zondag en zijn 20 september terug. De laatste twee dagen zijn we in Vegas en ik zou ze dan daar van meebrengen.
Utrecht is een uur en veertig minuten van bij ons. We wonen een dik kwartier snelweg ten zuiden van Antwerpen. Perfect combineerbaar met een dag Antwerpen dus

Of ik kan ze opsturen. (heb wel geen idee van het gewicht)
PM me maar !
Groetjes,
Carine
Carine
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
2 weken geleden bij Macy's in Las Vegas (op de strip in Fashion Show) nog Clinique gekocht, dus daar verkopen ze het merk in elk geval.
Hartstikke fijn Sachasenne, mijn dochter is superblij. Ik ook, ze zal toch ooit aan de man moeten:)
@hockey,
Amazon.com heb ik nog nooit besteld, dus daar ga ik mij eens in verdiepen.
@s_janssen
Volgens mij verkopen ze het bijiedere Macy's en ook bij Dillards, bedankt voor je tip!
@hockey,
Amazon.com heb ik nog nooit besteld, dus daar ga ik mij eens in verdiepen.
@s_janssen
Volgens mij verkopen ze het bijiedere Macy's en ook bij Dillards, bedankt voor je tip!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wil je contact met mij opnemen? Een pb aan jou blijft in mn outbox zitten.
Groetjes,
Carine
Carine
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het snel wilt hebben ben ik er ook nog natuurlijk. Zie onderschrift
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ned : ik heb ze al meegebracht, ik wacht nu nog op contact met @anna@.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze is wel op het forum geweest op de dag dat jij je vraag om contact op te nemen gepost hebt...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, maar als ik me niet vergis ervoor.
Soit, ik hoop dat ik niet met n acne behandeling blijf zitten.
Soit, ik hoop dat ik niet met n acne behandeling blijf zitten.

Groetjes,
Carine
Carine
Hoi hoi,
Hier ben ik. Ik krijg helaas geen melding wanneer ik een nieuw bericht in mijn postvak heb. Zal wel iets verkeerd doen.
Maarre je blijft er niet mee zitten hoor. Mijn dochter is er superblij mee. Ik ga toevallig as zondag naar Antwerpen. Schikt het om het dan op te halen?
Hier ben ik. Ik krijg helaas geen melding wanneer ik een nieuw bericht in mijn postvak heb. Zal wel iets verkeerd doen.
Maarre je blijft er niet mee zitten hoor. Mijn dochter is er superblij mee. Ik ga toevallig as zondag naar Antwerpen. Schikt het om het dan op te halen?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oef, gelukkig 
Ik heb twee sets bij.
Zeg maar wanneer het je zondag uitkomt. Wij hebben voorlopig nog niks op de planning, dan hou ik er rekening mee.

Ik heb twee sets bij.
Zeg maar wanneer het je zondag uitkomt. Wij hebben voorlopig nog niks op de planning, dan hou ik er rekening mee.
Groetjes,
Carine
Carine
Opgelucht!
Ik hoop dat je een geweldige vakantie achter de rug hebt. Heb al een tijd niet meer meegelezen op het forum. Ik krijg teveel last van heimwee. En voorlopig zit het er niet in (man werkloos)
Ik vind het super van je om het voor ons mee te nemen en ik laat je er niet mee zitten hoor. Ik ben rond 11.00 uur in Antwerpen. Zal ik eerst langs jou komen. Ik weet echter niet hoelang het van jou naar Antwerpen is.
Ik heb natuurlijk ook je adres nodig. Mail dat anders maar naar rednails@live.nl. Als het goed is kan ik deze mails gewoon lezen:)
groetjes @nn@
Ik hoop dat je een geweldige vakantie achter de rug hebt. Heb al een tijd niet meer meegelezen op het forum. Ik krijg teveel last van heimwee. En voorlopig zit het er niet in (man werkloos)
Ik vind het super van je om het voor ons mee te nemen en ik laat je er niet mee zitten hoor. Ik ben rond 11.00 uur in Antwerpen. Zal ik eerst langs jou komen. Ik weet echter niet hoelang het van jou naar Antwerpen is.
Ik heb natuurlijk ook je adres nodig. Mail dat anders maar naar rednails@live.nl. Als het goed is kan ik deze mails gewoon lezen:)
groetjes @nn@
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog eens bedankt voor de bloemen! Had echt niet gehoeven!
Ik heb de mail naar Lays al gestuurd
Ik heb de mail naar Lays al gestuurd

Groetjes,
Carine
Carine
De bloemen waren voor de schrik en ik vind het bijzonder dat een "vreemde" dit voor mij heeft willen meenemen!!
Succes met Lays
Succes met Lays
Superleuk dit!! Gaaf als je iemand zo blij kunt maken