Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huis kopen en verhuren in de VS
-
Bennogr
- Amerika-expert
Huis kopen en verhuren in de VS
Kwam gisteravond bij wat zappen een 'reality' serie tegen op het kabeltvkanaal Spike met wijze lessen voor mensen die denken dat ze 'even' een huis in de VS kunnen kopen en dat dan 'makkelijk' kunnen verhuren.
Toegegeven, niet alle ervaringen van huiseigenaren zullen hetzelfde zijn als die van de 'World's Worse Tenants (huurders)', maar je wordt er wel even stil van als je ziet wat voor problemen sommige huiseigenaren wel eens tegenkomen. En dat zijn dan mensen die in de VS wonen en weten wie ze in de arm kunnen/moeten nemen. Kun je nagaan hoe dat kan (mis)gaan met eigenaren die op een ander continent wonen en alleen bij de gratie van immigratieambtenaren hun bezit af en toe kunnen bewonderen.
Voorbeelden staan hier:
http://www.spike.com/shows/worlds-worst-tenants/
Zie het en beef.
Toegegeven, niet alle ervaringen van huiseigenaren zullen hetzelfde zijn als die van de 'World's Worse Tenants (huurders)', maar je wordt er wel even stil van als je ziet wat voor problemen sommige huiseigenaren wel eens tegenkomen. En dat zijn dan mensen die in de VS wonen en weten wie ze in de arm kunnen/moeten nemen. Kun je nagaan hoe dat kan (mis)gaan met eigenaren die op een ander continent wonen en alleen bij de gratie van immigratieambtenaren hun bezit af en toe kunnen bewonderen.
Voorbeelden staan hier:
http://www.spike.com/shows/worlds-worst-tenants/
Zie het en beef.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Huis kopen en verhuren in de VS
Helaas...deze video's zijn vanuit NL niet te bekijken.
Er verschijnt een melding; "Sorry, this video is unavailable from your location".
Ik heb ze inmiddels wel gevonden op Youtube.
Snel even een paar stukjes gekeken.....bizar!
Er verschijnt een melding; "Sorry, this video is unavailable from your location".
Ik heb ze inmiddels wel gevonden op Youtube.
Snel even een paar stukjes gekeken.....bizar!
No guts, no glory!
- Bandido
- Amerika-expert
Een huis verhuren is inderdaad iets dat behoorlijk onderschat wordt. En zeker vanuit het buitenland lijkt het me erg moeilijk. Dat zou ik alleen dan doen wanneer je het beheer volledig over kunt laten aan een goede property manager. En dan is het ideaal als deze alle appartementen in een complex beheert en er dus ook bovenop zit. In alle andere gevallen zou ik er niet aan beginnen vanuit NL.
Wij verhuren zelf drie woningen en zien dat vooral ook als een soort van extra baan. Je moet er soms tijd insteken en het gaat niet allemaal vanzelf. En soms heb je inderdaad gedoe, dat is niet helemaal te ondervangen. Maar wel voor een groot deel, want veel hangt af van een gedegen background check. Wij vragen ook bv naar afschriften van credit cards van de laatste drie maanden, en natuurlijk een credit check. Verder vragen we een referentie van de werkgever en die bellen we ook. En mocht de aanstaande huurder een van deze dingen niet willen doen, dan gaat het hele feest niet door.
Wij verhuren zelf drie woningen en zien dat vooral ook als een soort van extra baan. Je moet er soms tijd insteken en het gaat niet allemaal vanzelf. En soms heb je inderdaad gedoe, dat is niet helemaal te ondervangen. Maar wel voor een groot deel, want veel hangt af van een gedegen background check. Wij vragen ook bv naar afschriften van credit cards van de laatste drie maanden, en natuurlijk een credit check. Verder vragen we een referentie van de werkgever en die bellen we ook. En mocht de aanstaande huurder een van deze dingen niet willen doen, dan gaat het hele feest niet door.
"Keep Georgia On Your Mind"
Ik zapte toevallig net langs die serie op Spike. Echt niet te geloven...
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Daarom denk ik dat real estate, echt niet iets voor mij zou zijn
Aan de andere kan, hey, het is TV... wat is er echt van waar, het blijft entertainment TV, en ze laten hier de eenzijdig belicht de extremen zien, al dan niet nagespeeld en aangedikt.. Dat heet media... de race voor de kijkcijfers, en daarin gaan ze vaak heel ver...
If you can dream it...
Mijn schoonouders hadden 2 apartement-gebouwen, totaal 14 appartementen, onderhouden door manlief. Ik ben blij dat ze verkocht zijn............
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
zulke problemen hebben wij - knock on wood - niet met onze huurders. Maar ik heb horror verhalen gehoord van vrienden: nieuwe keuken met de kastdeurtjes eruit gesloopt en gaas ervoor met kippen erin, lekkerij in een woonkamer beneden wat van het wateren van een 'tuintje' met tomaten in de woonkamer boven kwam, enz.
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat deze show allemaal fake is of op zijn minst gedramatiseerd is en alle spelers een script hebben. Dit zoals haast elke ''reality'' show die je hier in Amerika ziet.
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Mij waren ook al de vele reacties opgevallen (op Youtube) dat e.e.a. "fake" zou zijn (net zoals bij series als "Repo")
Zelf kon ik geen echte aanwijzingen daarvoor vinden. Zou dat wel zo zijn, dan hebben ze in ieder geval behoorlijk goede acteurs weten te casten. Het komt bij mij in ieder geval redelijk spontaan en oprecht over.
Overigens lijkt het mij dat de politie zich niet als figurant in dergelijke series laat gebruiken... (en ze komen er toch redelijk vaak aan te pas).
Zelf kon ik geen echte aanwijzingen daarvoor vinden. Zou dat wel zo zijn, dan hebben ze in ieder geval behoorlijk goede acteurs weten te casten. Het komt bij mij in ieder geval redelijk spontaan en oprecht over.
Overigens lijkt het mij dat de politie zich niet als figurant in dergelijke series laat gebruiken... (en ze komen er toch redelijk vaak aan te pas).
No guts, no glory!
Op het einde komt er een tekst in beeld met iets als 'this show was inspired by real events with names/places changed'. Met andere woorden: allemaal nagespeeld. Maar toch is het leuk om naar te kijken 
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
In LA heb ik in no time een heel korps van elke stad paraat... althans voor je film, niet voor het echie....Hansi1959 schreef:Overigens lijkt het mij dat de politie zich niet als figurant in dergelijke series laat gebruiken... (en ze komen er toch redelijk vaak aan te pas).
Zo ook aliens, FED's en als het moet het hele amerikaanse leger,
de echte US millitary zijn erg cooperatief om mee te werken aan je film zolang het maar om hun heroische daden gaat...
If you can dream it...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2667 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-