Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe zit het nu ook alweer? Paspoort........

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Animar
Amerikakenner

Hoe zit het nu ook alweer? Paspoort........

Bericht door Animar »

Onze situatie: mijn man gaat eind september voor z'n werk voor ongeveer twee weken naar Houston. Zijn paspoort loopt eind augustus af.
Nu lees ik net in een streekkrantje dat we per 28 augustus nieuwe paspoorten krijgen met biometrische kenmerken. Wat is nou verstandig? Vóór 28 augustus een nieuw paspoort halen, of juist daarna?
Ik dacht me te kunnen herinneren dat we hier namelijk helemaal nog geen "compleet biometrisch" paspoort krijgen in Nederland!

Ben nu even het spoor bijster.... Wie weet hoe het precies zit nu?

Groetjes,
Anita
Anita
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Ik heb het intussen gevonden! Stom stom stom....

Als ik het goed begrijp, is er niks aan de hand als je een paspoort hebt dat voor of op 26 oktober 2006 uitgegeven is.
Dus ik laat 'm dan na 26 augustus een paspoort halen. Dan heeft ie een nieuwe dat ook nog, zonder visum, in de USA geldig is!

Anita
Anita
New Life
Amerika-ontdekker

Bericht door New Life »

Je mag altijd max 3 maanden in de US blijven zonder visum jemoet wel gelijk een retourvlucht boeken en een adres opgeven.

Ik haal idd ook pas na 28 augustus een nieuw paspoort aangezien ik pas ond 1 december wegga. We zullen ook veel gaan reizen daarom werd het zelfs aangeraden.
2006 year of the big changes...
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer