Ach, mij hou je niet tegen... Ik koop toch gewoon een 2e hands Mustang...Marceljesse schreef:Inderdaad een paar duizend euro verschil maar van 50.000 kan je 2 nieuwe en 1 tweede hands mustungs kopen in amerikaMack schreef: Ik vind het nog steeds belachelijk dat je in Amerika een Mustang koopt voor $ 20.000 terwijl je hier EUR 50.000 betaalt... Aan de andere kant: wie zou er dan niet in een Amerikaan rijden?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto kopen en verschepen naar nederland
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
ik heb hem eind april besteld en hij had wat voorraad komen in juni maar niet wat ik wou.
De auto die ik wou kon hij rond september krijgen (dacht hij)
ik zei doe maar in januari.
ben vorige week langs de dealer geweest en hij kan hem niet eens eerder dan januari/februari krijgen.
Wanneer je nu besteld komt ie pas in maart !!!!
De Caliber is voor mij de perfecte auto niet te groot, redelijk zuinig, ziet er anders uit dan de europeanen, en het is een amerikaan.
1.8 SXT zwart met chrome grill YEAH en natuurlijk de Boston sound system (met flip down speakers)
De auto die ik wou kon hij rond september krijgen (dacht hij)
ik zei doe maar in januari.
ben vorige week langs de dealer geweest en hij kan hem niet eens eerder dan januari/februari krijgen.
Wanneer je nu besteld komt ie pas in maart !!!!
De Caliber is voor mij de perfecte auto niet te groot, redelijk zuinig, ziet er anders uit dan de europeanen, en het is een amerikaan.
1.8 SXT zwart met chrome grill YEAH en natuurlijk de Boston sound system (met flip down speakers)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 9162 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 4 Reacties