Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fiets(stoeltje)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
houbi
Amerikafan

fiets(stoeltje)

Bericht door houbi »

sorry, voor mijn misschien wat rare vraag, maar waar kan je in de VS een fietsstoeltje kopen? :oops:

ook ben ik op zoek naar een 'gewone' damesfiets? bij ons (SF Bay Area) vind ik met name MTB en racefietsten.

alvast bedankt voor jullie tips
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

Heb je al eens bij Walmart gekeken?
Hier hebben ze bij Walmart 'gewone' damesfietsen en ze verkopen hier ook kinderstoeltjes.
Laatst gewijzigd door Dan op 18 jul 2006, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
houbi
Amerikafan

Bericht door houbi »

bedankt, dan!
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Ik heb een jaar geleden een 'gewone' dames fiets gekocht van het merk Breezer (http://www.breezerbikes.com/bike_detail ... e=villager). Dit kostte me ongeveer een jaar om die fiets te vinden. Je moet naar een 'commuter bike' zoeken.

De Breezer heeft standaard licht, een bagage drager, bel, flap om de modder van mijn schoenen te houden, afijn alles wat je van een stads fiets verwacht, en je op een fiets van Walmart of Target zelden vind en op een mountain bike al helemaal niet. Hij heeft 8 versnellingen en het fietst zalig.

De fiets word in South San Francisco gemaakt, geloof ik.

Margaret
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer