Ik wil in mijn woning klokken neerhangen met plaatsnamen waar ik iets mee heb en met bijbehorende tijden.
Nu ben ik op internet aan het zoeken geweest maar ik kan het tijdsverschil tussen Nederland en Sturgis niet vinden.
Wie o wie weet het wel? Alvast bedankt!
Jij bedoelt Sturgis South Dakota in the Black Hills en niet Sturgis Michigan.
Sturgis SD is in the Mountain time zone, Tijdsverschil met Nederland is 7 uren.
Groetjes
De beroemde Sturgis van de Harley ralleys is in de Mountain Time Zone, en dat is 8 uur verschil met Nederland, niet 7. Ik woon zelf ook in de Mountain zone - - beautiful Denver, Colorado!!!
Arizona komt erzelf niet eens uit. Ik kom regelmatig in Phoenix. Ze houden daar het hele jaar Mountain Standard Time, d.w.z. dat ze 's zomers een uur vroeger zijn dan Mountain Daylight Savings Time. Makkelijker voor al die oudjes die daar wonen!!!!! Binnenkort hoor ik daar ook bij.
Vergeet in het lijstje niet de Alaska- en Hawaii tijdzones. Respectievelijk 10 en 12 uur vroeger dan Nederland. Omdat Hawaii geen zomertijd kent, is het tijdsverschil in de winter 11 uur.
Joke schreef:Arizona komt erzelf niet eens uit. Ik kom regelmatig in Phoenix. Ze houden daar het hele jaar Mountain Standard Time, d.w.z. dat ze 's zomers een uur vroeger zijn dan Mountain Daylight Savings Time. Makkelijker voor al die oudjes die daar wonen!!!!! Binnenkort hoor ik daar ook bij.
Zoals ik al zei, zeer wakker!
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Ik bedoelde inderdaad de beroemde Sturgis South Dakota in the Black Hills van de Harleys, ik had er niet bij stil gestaan dat er meerdere waren, maar ik had het kunnen weten. Alemaal bedankt! Antoinette
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.