Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
All American Day op 8 augustus in Weert (L)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nu ben ik toch nieuwsgierig: wie van het forum heb je ontmoet?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Petra/VS schreef:Nu ben ik toch nieuwsgierig: wie van het forum heb je ontmoet?
Hoi Petra,
Roland en ik zijn vanmorgen eerst naar Thorn gereden (bijna 300 km) om de zandsculpturen, met als thema "Het Wilde Westen" te bekijken.
Rond 14.00 uur hadden we afgesproken voor een mini-meeting in Weert bij de All American day. Roland Schotanus, Jacqueline, Frank en Anice de Boer met familie en Ronald Verhoog (wordt binnenkort ook lid van dit forum) en ik (Marjan Hekkema).
Op een terras hebben we eerst wat gedronken en er werden flink ervaringen uitgewisseld over Amerika. Hierna hebben we de groepsfoto gemaakt bij de snelste truck ter wereld, De Rocket Truck! Heel veel motoren, Amerikaanse auto's en trucks waren te zien op deze dag. Ook de Statue of Liberty ontbrak niet.
Wie de foto's van vandaag wil bekijken, kan dat doen op de site van Ronald Verhoog
http://www.usa-reizen.com/allamerican/index.html
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hallo allemaal,
ook ik heb vandaag wat foto's gemaakt van de Western Sculptures in Thorn.
Wie niet in de gelegenheid is zelf naar Thorn te gaan, kan de foto's die ik gemaakt heb bekijken op:
http://www.rschotanus.com/Thorn/index.html
Groet,
Roland
ook ik heb vandaag wat foto's gemaakt van de Western Sculptures in Thorn.
Wie niet in de gelegenheid is zelf naar Thorn te gaan, kan de foto's die ik gemaakt heb bekijken op:
http://www.rschotanus.com/Thorn/index.html
Groet,
Roland
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mooie sculptures! Echt heel goed gedaan. Waar ligt Thorn?
Leuk te lezen dat er zo toch een flink groepje Alles Amerika-ers bij elkaar is geweest!
Leuk te lezen dat er zo toch een flink groepje Alles Amerika-ers bij elkaar is geweest!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Thorn ligt in Limburg nabij de Belgische grens.Petra/VS schreef:Waar ligt Thorn?
Het is rivierzand afkomstig uit de Maas, en speciaal voor dit evenement samengesteld door een zand- en grindwinning bedrijf uit Cuijk (Noord Brabant).marcuscj schreef:Waar kwam al dat zand vandaan in Thorn ?
Wie zijn die eigenaars van al die Amerikaanse Trucks,cars and motorbikes?
De trucks, cars en motorbikes zijn volgens mij allemaal particulier bezit van mensen uit Nederland, België en Duitsland.
Eén van de opvallendste auto's vond ik trouwens K.I.T.T. uit de gelijknamige serie Knight Rider. Compleet met de rode lichten in de gril. Hij "praattte" zelfs...
Roland
LOL foto's!!!
Toen ik bij deze site kwam, had ik een auto te koop die ook heel erg lijkte op K.I.T.T. alleen zonder al de toeters en bellen! Hij staat in de off-topic sectie http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=258
ondertussen heb ik die verkocht in NL aan een liefhebber en woon ik in ..... de VS met mijn andere trots!
Richard
Toen ik bij deze site kwam, had ik een auto te koop die ook heel erg lijkte op K.I.T.T. alleen zonder al de toeters en bellen! Hij staat in de off-topic sectie http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=258
ondertussen heb ik die verkocht in NL aan een liefhebber en woon ik in ..... de VS met mijn andere trots!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hoi Hekkie en de rest,hekkie schreef:Hoi Jeroen,_Jeroen_ schreef:Jep wij zullen er net als vorig jaar ook weer zijn!
Welkom bij de "club". Ik zie dat je je vandaag hebt aangemeld, maar nog niet voorgesteld. Is niet verplicht hoor, maar wel zo prettig om iets meer achtergrond te kennen.
Heb je nog tips voor de AllAmericaDay? Wij zijn daar onbekend.
Groetjes hekkie
P.S. Of ben jij misschien die Jeroen....(10 sept.)???
Ja ik zal me even kort voorstellen
Ik ben inderdaad 'die Jeroen van 10 sept'
Groeten,
Jeroen
Jeroen
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Goh, net terug van een korte vakantie *kuch* Engeland *kuch*, lees ik hier over de mini-ontmoeting... wat een leuk initiatief! Mooie foto's ook trouwens. Ik zal me weer eens serieus gaan buigen over de locatie van de meetup eind oktober, want het wordt hoog tijd dat hierover meer bekend wordt.
Zijn er trouwens nog andere Amerika-gerelateerde festijnen (bijv. één van de vele automeetings of een country & westerndag) waar sommige AllesAmerikaners van plan zijn heen te gaan?
Zijn er trouwens nog andere Amerika-gerelateerde festijnen (bijv. één van de vele automeetings of een country & westerndag) waar sommige AllesAmerikaners van plan zijn heen te gaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2369 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-
- 6 Reacties