Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kan ik Taco Bell kruiden kopen in Nl, België of Duitsland?
Ik wil ook wel eens kijken.
We gaan in augustus naar Californie, en we trekken rond. We komen dus in verschillende supermarkten (wel geen Publix, dat is hoofdzakelijk in Florida).
Zelf ben ik ook een liefhebber van zuiderse kruidenmixen, dus het is geen moeite om wat te zoeken.
Ik woon wel in Vlaanderen, maar ik veronderstel dat het opsturen wel niet erg veel zal kosten.
Laat me wel iets weten als je er tegen dan al genoeg hebt van andere forumleden, dat ik niet met een ganse voorraad blijf zitten .....
We gaan in augustus naar Californie, en we trekken rond. We komen dus in verschillende supermarkten (wel geen Publix, dat is hoofdzakelijk in Florida).
Zelf ben ik ook een liefhebber van zuiderse kruidenmixen, dus het is geen moeite om wat te zoeken.
Ik woon wel in Vlaanderen, maar ik veronderstel dat het opsturen wel niet erg veel zal kosten.
Laat me wel iets weten als je er tegen dan al genoeg hebt van andere forumleden, dat ik niet met een ganse voorraad blijf zitten .....
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gevonden!!!
Hoi Jacqueline, ik heb de Taco Bell Fajitas kruiden gevonden en heb 10 zakjes voor je gekocht. Er zit geen vet in en weinig koolhydraten. Wel zit er zout in dus ik hoop voor je dat ze bij jullie gezonde levensstijl passen. Laat even weten of je ze wilt hebben en zo ja of ik er nog meer moet kopen (is geen enkel probleem).
Groetjes en heel veel beterschap voor Peter.
Carola
Hoi Jacqueline, ik heb de Taco Bell Fajitas kruiden gevonden en heb 10 zakjes voor je gekocht. Er zit geen vet in en weinig koolhydraten. Wel zit er zout in dus ik hoop voor je dat ze bij jullie gezonde levensstijl passen. Laat even weten of je ze wilt hebben en zo ja of ik er nog meer moet kopen (is geen enkel probleem).
Carola
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Carola,FCRMteB schreef:Gevonden!!!
Carola
Fantastisch! Wat fijn, dat je gelijk even naar het vetgehalte hebt gekeken, dat is nu inderdaad wel erg belangrijk voor ons. Zout is geen probleem, we hoeven niet zoutloos te eten.
Helemaal geweldig, dat je ze voor ons hebt gekocht! Enne, 10 zakjes is voorlopig wel voldoende. Ik ben er heel erg blij mee!
Heel erg bedankt!!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geweldig! Super hoor, zo kom ik toch weer aan een voorraadje. Enne Marjan, je bent van harte welkom! Dan kun je gelijk eens meeproeven! Mijn aanbod geldt nog altijd.hekkie schreef:Hoi Jacqueline,
Ik heb ze ook gevonden en wel op de allerlaatste dag in Las Vegas. Onderweg hadden we al diverse malen zo hier en daar gekeken en gevraagd, maar pas bij Vons kwam ik ze tegen.
Ik zal ze naar je opsturen, maar ik wil ze ook wel brengen.......![]()
Groetjes Marjan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 6058 Weergaves
-
Laatste bericht door JozefVdM
-
- 14 Reacties