Go Patriots!
Helaas heb ik die "klik" nog altijd niet gehad. Het doet me dus ook nog steeds niet zo heel veel. Wel vind ik zo'n Super Bowl finale erg gezellig, we hebben altijd wat mensen over de vloer en maken allerlei snacks. Ik moet trouwens wel zeggen dat er toch ook wel een hoop Amerikanen zijn die niet zo gek veel met football, of sport in het algemeen hebben. Zelf had ik altijd het idee dat zo'n beetje iedereen hier sportgek is, maar het valt toch wel mee. Maar wie weet, misschien leer ik het ook nog eens waarderen. Wel vind ik het belangrijk om het een beetje te volgen, alleen al omdat het vaak toch wel onderwerp van gesprek is. En in Atlanta hoort daar ook zeker College football bij, dat is hier veel populairder dan NFL. En wanneer Georgia Tech tegen bv "Georgia" (University of) speelt, ontgaat je dat zeker niet.Dento schreef:ineens was de klik daar - alles viel op zijn plek, ik snapte het spel ineens, en werd helemaal in de wedstrijd gezogen.
Oh....., ik dacht dat dat tactiek was. De klok tikte daardoor weer wat secondes af.Dento schreef:Wel opvallend overigens dat beide teams een enorme blunder begingen door met 12 man op het veld te staan. Zoiets zou op dit niveau - en zeker tijdens de Super Bowl - toch eigenlijk niet mogen gebeuren.
Anderen vragen zich af of het niet toch tactiek was:But rewatching the clip, you can see that the defender at the top of the field isn't a cornerback; it's lineman Justin Tuck, helmet off, trying to hustle off the field. He's just a few steps from the sideline when the ball is snapped. This wasn't a calculating Giants defense gaming the system, just an old fashioned personnel f*ck-up.
Het zou best kunnen dat dit tactiek was, maar zelfs als de Giants' 12 man op het veld tactiek was, dan nog hebben de Patriots eerder in de wedstrijd hetzelfde gedaan - en of dat ook tactiek was...?With 17 seconds left in the game, Brady threw a desperation pass to tight end Aaron Hernandez from the Patriots 44-yard line that fell incomplete, but not before eight seconds had passed and a flag was thrown for the Giants having 12 men on the field. The penalty was five-yards that allowed the Patriots to replay the down from their own 49, but not reclaim the eight seconds. So, did the Giants put 12 out there on purpose, knowing they would stop the play, kill time and pay a small price for it?
Ik woon hier al bijna 20 jaar en heb de "klik" nog steeds niet gehad. Nu moet ik zeggen dat ik in Nederland ook helemaal niets had met voetbal, keek ik ook nooit naar. Ik vind sport eigenlijk alleen leuk als ik het zelf doe.Bandido schreef:Helaas heb ik die "klik" nog altijd niet gehad.Dento schreef:ineens was de klik daar - alles viel op zijn plek, ik snapte het spel ineens, en werd helemaal in de wedstrijd gezogen.
...Maar wie weet, misschien leer ik het ook nog eens waarderen.