Let me make one thing clear to you my friend.I was pissed of when I left Holland and over the last 35 years they progressed in making me feel devastating and even embarrased to call myself Dutch.I am not in the slightest interested in a hand out of your country other than I am entitled to and paid for.
Jij hebt betaald voor de mensen die destijds toen jij werkte met AOW ontvingen. Op dezelfde manier betalen de mensen die nu werken om jouw AOW te betalen. Jij krijgt dus niet AOW omdat jij er destijds voor betaald hebt. Anders zouden mensen die hun hele leven in NL hebben gewoond maar niet hebben gewerkt (bijv. toegewijde huisvrouw of -man) niet in aanmerking komen voor AOW. Dus het geld wat jij nu uit NL mag ontvangen is dus eigenlijk wel een hand-out. Eigenlijk erg aardig van de huidige nederlanders dan nog te doen en ik zou in zo'n geval wat vriendelijker zijn, maar ja dat ben ik.
En als ik me niet vergis is dit een nederlandstalig forum, misschien is het je niet opgevallen maar je schreef in het Engels.
Ok ..I am out of here..ran in the same problems a few years ago in that other Dutch forum.Yep its in English so what...... [noot mod: kwetsende opmerking verwijderd, wegens in strijd met de forumregels] I realy have enough.Good Luck Ya,all.I am sure you can do without me and so can I......so long.Too de loo and keep talking about 30 verschillende soorten hagelslag. Bye bye....of is het goeden dag... not..sprechrn or spellen th da t welllll
Ik zie trouwens net op tv dat het CDA in de EK ook problemen heeft met een wijziging in de bijstandswet. Volgens de journalisten wilt het CDA zich nu profileren, hoop doet leven
De voertaal op dit forum is inderdaad Nederlands, en hoewel het echt niet helemaal foutloos hoeft, verwachten we wel dat ieder lid zich hieraan houdt en op zijn minst zijn best doet. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om in het Engels te communiceren. Dat zou voor sommige anderen van ons ook makkelijker zijn, maar dat is niet de bedoeling van dit forum. Er zijn ook genoeg Engelstalige fora met het onderwerp Amerika te vinden. Af en toe een Engels woord is tot daaraan toe, hele Engelstalige berichtjes niet. Dat geldt voor iedereen.
Verder wil ik iedereen verzoeken om vanaf nu weer "on topic" te gaan.
Als een moderator verzoekt weer on topic te gaan, betekent dat precies dat. De off topic berichten, die op het bericht van Bandido volgden, zijn daarom verwijderd en elk verder off topic bericht zal hetzelfde lot beschoren zijn. Als men dat niet kan respecteren gaat er een slot op dit topic.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.