Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschillen in kamers
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Verschillen in kamers
Hallo Allemaal,
Even een vraag van een leek (nog nooit een kamer geboekt in USA).......jullie als experts hebben daar vast wel een antwoord op.
Ik wil een hotel boeken voor de zomer in Galveston om er eens een paar dagen tussenuit te zijn.
Nu kom ik verschillende prijsklassen tegen, maar het valt me op dat de hotels soms wel 4 of 5 verschillende "soorten" kamers hebben.
Wat is bijv. :
King
King Suite
Two Queen
(jacuzzi suite lijkt me duidelijk)
King Home office
Two doubles
Deluxe two doucles
Deluxe king
enz...
Veel lijkt me hetzelfde, maar ik vind het een beetje vaag. Je kunt ook nog kiezen voor smoke or non smoke. Dat lijkt me duidelijk.........
Wat een keuzes zeg! Wat moet ik kiezen???? :dunno:
Groetjes, Jolanda
PS zijn de prijzen per kamer of per persoon ? Er staat niks van bij. Hier in NL wil het nog wel eens pp zijn
Even een vraag van een leek (nog nooit een kamer geboekt in USA).......jullie als experts hebben daar vast wel een antwoord op.
Ik wil een hotel boeken voor de zomer in Galveston om er eens een paar dagen tussenuit te zijn.
Nu kom ik verschillende prijsklassen tegen, maar het valt me op dat de hotels soms wel 4 of 5 verschillende "soorten" kamers hebben.
Wat is bijv. :
King
King Suite
Two Queen
(jacuzzi suite lijkt me duidelijk)
King Home office
Two doubles
Deluxe two doucles
Deluxe king
enz...
Veel lijkt me hetzelfde, maar ik vind het een beetje vaag. Je kunt ook nog kiezen voor smoke or non smoke. Dat lijkt me duidelijk.........
Wat een keuzes zeg! Wat moet ik kiezen???? :dunno:
Groetjes, Jolanda
PS zijn de prijzen per kamer of per persoon ? Er staat niks van bij. Hier in NL wil het nog wel eens pp zijn
Het zijn de bed soorten.. King voor King Size, Queen is een iets kleinere king size, double is de grootte van twee enkele bedden aan elkaar etc. Mijn vriendin en ik gaan meestal voor kingsize of double (is goedkoper en toch groot genoeg)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
King size bedden zijn lekker groot, net ietsje groter dan een gemiddeld Nederlands twee persoonsbed. Queensize is net ietsje kleiner dan een gemiddeld Nederlands tweepersoonsbed. Een "Double" is net iets groter dan een Nederlands eenpersoonsbed, en waarom ze het een "Double" noemen is me ook niet echt duidelijk, want je moet wel van heeeeel knus slapen houden als je daar met twee personen in wil. 
Two Doubles is dus eigenlijk twee eenpersoonsbedden.
Two Queen is twee queensize bedden, kun je makkelijk met een familie van 4 in slapen (en er is meestal genoeg ruimte voor een 5e bed of een luchtbed/slaapzak).
King is dus een tweepersoons Kingsize bed.
King Suite zal wel iets luxer zijn, en ik denk dat King Home Office een wat ruimere suite is waar denk ik ook een bureau etc bij zit waar een zakenman best een weekje kan zitten ofzo.
Deluxe Two Doubles.... en Deluxe King.... zullen wel wat luxere uitvoeringen zijn van de kamers ofzo.
Als je met z'n tweeën op vakantie gaat, dan zou ik een standaard King Size nemen. Of Two Doubles als je niet met elkaar in 1 bed wil.
Als je met drie of vier man gaat, dan kun je Two Queens nemen. Of, als je niet met 4 man elke ochtend 1 douche wilt delen dan neem je 1 King en 1 Two Doubles ofzo.
Two Doubles is dus eigenlijk twee eenpersoonsbedden.
Two Queen is twee queensize bedden, kun je makkelijk met een familie van 4 in slapen (en er is meestal genoeg ruimte voor een 5e bed of een luchtbed/slaapzak).
King is dus een tweepersoons Kingsize bed.
King Suite zal wel iets luxer zijn, en ik denk dat King Home Office een wat ruimere suite is waar denk ik ook een bureau etc bij zit waar een zakenman best een weekje kan zitten ofzo.
Deluxe Two Doubles.... en Deluxe King.... zullen wel wat luxere uitvoeringen zijn van de kamers ofzo.
Als je met z'n tweeën op vakantie gaat, dan zou ik een standaard King Size nemen. Of Two Doubles als je niet met elkaar in 1 bed wil.
Als je met drie of vier man gaat, dan kun je Two Queens nemen. Of, als je niet met 4 man elke ochtend 1 douche wilt delen dan neem je 1 King en 1 Two Doubles ofzo.
"I reject your reality, and substitute my own!"
- phillybilly
- Amerika-expert
Wij gaan met z'n 2en (hebben een relatie dus samen slapen no problemo)
We kunnen dus het beste een kingsize nemen (is vaak ook nog de goedkoopste zie ik) We hoeven er alleen maar te slapen en het is voor 2-3 nachtjes.
Zijn de prijzen per kamer of per persoon ????
Ik ben niet op de hoogte van hotelprijzen in USA, maar ik zie kamers voorbij komen van $45 per nacht aan het strand.....zoiets kun je in Scheveningen wel vergeten....
We kunnen dus het beste een kingsize nemen (is vaak ook nog de goedkoopste zie ik) We hoeven er alleen maar te slapen en het is voor 2-3 nachtjes.
Zijn de prijzen per kamer of per persoon ????
Ik ben niet op de hoogte van hotelprijzen in USA, maar ik zie kamers voorbij komen van $45 per nacht aan het strand.....zoiets kun je in Scheveningen wel vergeten....
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Jolanda,phillybilly schreef:Zijn de prijzen per kamer of per persoon ????
prijzen zijn per kamer. Soms betaal je een toeslag van enkele dollars voor een tweede persoon.
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Jolanda.
Op dit topic kun je nog wat meer informatie over de maten van de bedden vinden: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... n+size+bed
Marjon
Op dit topic kun je nog wat meer informatie over de maten van de bedden vinden: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... n+size+bed
Marjon
Twin Mattress Size 39" wide x 75" long
Twin Extra Long Mattress Size 39" wide x 80" long
Full Mattress Size 54" wide x 75" long
Full Extra Long Mattress 54" wide x 80" long
Queen Mattress Size 60" wide x 80" long
Queen Split Mattress 60" wide x 80" long
Two 30" x 80"
King Mattress Size 76" wide x 80" long
King Split Mattress 78" wide x 80" long
Two Twin Extra Long beds together
California/Western King Mattress 72" wide x 84" long
Twin Extra Long Mattress Size 39" wide x 80" long
Full Mattress Size 54" wide x 75" long
Full Extra Long Mattress 54" wide x 80" long
Queen Mattress Size 60" wide x 80" long
Queen Split Mattress 60" wide x 80" long
Two 30" x 80"
King Mattress Size 76" wide x 80" long
King Split Mattress 78" wide x 80" long
Two Twin Extra Long beds together
California/Western King Mattress 72" wide x 84" long
- phillybilly
- Amerika-expert
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie dat de tweepersoonsbedden iets zijn gegroeid in Nederland sinds ik wegben. Ons oude tweepersoonsbed uit Nederland staat in een van de logeerkamers, en is smaller en korter dan het Queensize bed wat in de andere logeerkamer staat. Maar toen we net getrouwd waren vonden we het lekker knus...maartena schreef: ... Queensize is net ietsje kleiner dan een gemiddeld nederlands tweepersoonsbed. ...
Ik had vorige keer een double bed in een motel (laatste nacht, geld was opmaartena schreef: Een "Double" is net iets groter dan een Nederlands eenpersoonsbed, en waarom ze het een "Double" noemen is me ook niet echt duidelijk, want je moet wel van heeeeel knus slapen houden als je daar met twee personen in wil.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Hallo,
Wij nemen steeds een kamer met twee double beds. Wij zijn met drie, onze zoon heeft dus een bed voor hem alleen en wij maken ons dan maar wat smalletjes in het ander bed. Maar regelmatig kregen we toch een kamer met twee grote bedden, zal naargelang de beschikbaarheid zijn op het moment van inchecken denk ik.
Anita2
Wij nemen steeds een kamer met twee double beds. Wij zijn met drie, onze zoon heeft dus een bed voor hem alleen en wij maken ons dan maar wat smalletjes in het ander bed. Maar regelmatig kregen we toch een kamer met twee grote bedden, zal naargelang de beschikbaarheid zijn op het moment van inchecken denk ik.
Anita2
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
Ik heb hier vanuit NL geboekt, en niet ervaren dat het per kamer is. Sterker nog, ik ben alleen en moest dus eenpersoonskamer reserveren. Vaak was dit 2 tot 3 keer zo duur als dat ik met nog iemand zou zijn.Coyote schreef:Jolanda,phillybilly schreef:Zijn de prijzen per kamer of per persoon ????
prijzen zijn per kamer. Soms betaal je een toeslag van enkele dollars voor een tweede persoon.
Roland
Samengevat zou met zijn tweeen niet eens de helft geodkoper zijn, maar zelfs meer. De goedkoopste hotels [ik wete dat Hollywood anders verhaal is, is tuurlijk dure omgeving] waren tussen de 95-120 euro! Dat noemen ze dus budgethotels. Terwijl je daar in NL voor in een luxe hotel zit. Vanaf 200 euro heb je wel een mooi hotel.
Ik vraag me af he.. stel je krijgt als je alleen bent toch tweepersoonkamer toegewezen en onverwacht ben je toch met zn tweeen. Hoe zouden ze dat regelen? Haha super irrelevante vraag maar dit vraag ik me gewoon af. Heb weleens gehoord dat ze in sommig ehotels diegeen er gewoon doorlaten omdat jij als een-persoon toch als meer hebt betaald dan dat je ooit zou moeten betalen voor 2 personen...
klopt dit?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Van dit verhaal begrijp ik helemaal niets :dunno:Ik vraag me af he.. stel je krijgt als je alleen bent toch tweepersoonkamer toegewezen en onverwacht ben je toch met zn tweeen. Hoe zouden ze dat regelen? Haha super irrelevante vraag maar dit vraag ik me gewoon af. Heb weleens gehoord dat ze in sommig ehotels diegeen er gewoon doorlaten omdat jij als een-persoon toch als meer hebt betaald dan dat je ooit zou moeten betalen voor 2 personen...
klopt dit?
Als je via internet een kamer bij een hotel boekt zijn de prijzen altijd per kamer.
Als je bij een reisbureau (uit een reisgids) een hotelkamer boekt zijn de prijzen meestal per persoon.
Marjon
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik snap ook niet helemaal het verhaal van cyber-allien, maar in Amerika betaal je toch echt per kamer, dus het maakt niets uit of je nu alleen bent of met zijn tweeën.
Soms moet je een kleine toeslag voor de 3e en 4e persoon betalen, maar meestal niet eens.
In Nederland betaal je meestal per persoon.
En waar heb je in Nederland een luxe kamer voor € 100 ??
Kamers in Amsterdam lopen van 150 (eenvoudig) tot 350 (luxe), met uitschieters van boven de 1000 euro per nacht in het Amstel of zo.
Ik vind de hotels hier beduidend duurder dan in Amerika, bv. ik betaal voor een (5 persoons) suite in Orlando € 80,00 , Van der Valk vraagt voor een 2 persoonskamer rond de € 100,00, en dat hotel heeft géén zwembad......
Eric
Soms moet je een kleine toeslag voor de 3e en 4e persoon betalen, maar meestal niet eens.
In Nederland betaal je meestal per persoon.
En waar heb je in Nederland een luxe kamer voor € 100 ??
Kamers in Amsterdam lopen van 150 (eenvoudig) tot 350 (luxe), met uitschieters van boven de 1000 euro per nacht in het Amstel of zo.
Ik vind de hotels hier beduidend duurder dan in Amerika, bv. ik betaal voor een (5 persoons) suite in Orlando € 80,00 , Van der Valk vraagt voor een 2 persoonskamer rond de € 100,00, en dat hotel heeft géén zwembad......
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Hij zou misschien toch gelijk kunnen hebben hoor. In het reisbureau hier bij ons vroegen ze de prijs ook per persoon toen ik ging kijken om een vergelijking te maken met de prijzen via internet.
Wij hebben daarom dan ook alles via internet geboekt en standaard zelfs dikwijls vier persoonskamers geboekt, waar we idd soms een toeslag moeten betalen voor de 3de "n 4de.
Wij hebben daarom dan ook alles via internet geboekt en standaard zelfs dikwijls vier persoonskamers geboekt, waar we idd soms een toeslag moeten betalen voor de 3de "n 4de.