Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverzekering (tandheelkundige kosten)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
dexter68
Amerika-newbie

Reisverzekering (tandheelkundige kosten)

Bericht door dexter68 »

Hallo Beste mensen,

Ik heb een vraagje wat betfreft mijn reisverzekering. Voordat ik hier heen kwam ben ik bij me tandarts geweest voor een controle en hij kon mij vertellen dat alles er oke uitzag..dit heb ik laten bevestigen omdat ik voor 5 maanden naar Amerika zou gaan voor stage...Guess what, ik ben hier nu al 2 weken en heb al 2 dagen last van een kies, wss vulling dat niet meer goed is ! Mijn zorgverzekeraar kon mij vertellen dat er niks kan worden vergoed !

Nu heb ik ook een reisverzekering bij ABN-Amro : Lang in het buitenland uitgebreid met geneeskundig kosten...

Ik denk dat ik zeer binnenkort naar de tandarts ga, maar kan ik nu wel beroep doen op me reisverzekering (is de tandarts wel geneeskundig ? of valt het onder onvoorziene kosten )!

groetjes

Dex
Laatst gewijzigd door markro op 20 okt 2011, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Hockey
Amerika-expert

Re: Reisverzekering

Bericht door Hockey »

Dex, wees welkom hier. Heb je je reisverzekering al benaderd en gevraagd of tandheelkundige kosten gedekt worden?

Er moet me nog iets van het hart, alhoewel het off topic is. "me tandarts" en "me reisverzekering". Het correcte woord is mijn, niet me.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Hm...ik heb dat ook ooit eens aan de hand gehand, en mijn reisverzekering vergoedde toen niets. Je zou kunnen kijken of er bij jou in de buurt een school of dental medicine zit (een opleiding tot tandarts), omdat die patienten "nodig" hebben voor college, en je zo gratis een behandeling krijgt (en ja, dat is echt van de beste kwaliteit hoor..ik heb zo mijn laatste beugel gehad, en ok, je lag er wel voor drie uur, en ja, soms moest iets over, maar alles wordt gecontroleerd door de hoogleraar, en het resultaat is echt wel goed). Als je naar een gewone tandarts moet, dan moet je er op staan dat ze alleen die kies "repareren", en niet allerlei cleanings gaan doen, een rontgenfoto willen maken, etc.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Valt dit niet onder je gewone ziektekostenverzekering (event. aangevuld met extra tandartsverzekering)? Neem aan dat je die nog steeds hebt in Nederland al zit je voor 5 mnd in het buitenland. Is volgens mij ook een voorwaarde om gebruik te kunnen maken van de geneeskundige kosten op je reisverzekering van de ABN AMRO.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Hoeveel kost het vullen in Amerika?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer