Ik koop gewoon Amerikaanse kaas, dat vind ik prima te eten. En die typische NL merken vind ik echt niet zo bijzonder. Het leuke is dat er juist zoveel te ontdekken valt als je hier woont, en het ene zul je lekkerder vinden dan het andere en het ene zul je uit NL meer missen dan het andere.choco schreef:Lekkere kaas is wel te krijgen hoor! Hier in de supermarkt hebben ze gewoon Uniekaas, Old Amsterdam etc.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Manier van eieren bakken en soorten brood in het Amerikaans
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Manier van eieren bakken en soorten brood in het Amerika
"Keep Georgia On Your Mind"
In Amerika kocht ik altijd pepperjack en in Canada havarti jalapeno (komt op 't zelfde neer) In elk geval kaas met 'n bite. Bovendien schimmelen deze kazen niet, je kunt ze gewoon dagen in geopende verpakking in je auto hebben liggen en nog zijn ze eetbaar (ik hou niet van koelkastkoude/harde kaas, dus ik liet ze lekker zweten)
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wat zal het lekker ruiken in je auto dan

dat viel heel goed mee eerlijk gezegd! is niet te vergelijken met franse kazen die je koelkast uitstinken 
In een ontbijthuisje in Japantown, San Francisco, heb ik het lekkerste ontbijt ooit gegeten.
Eggs Benedict. Ik krijg er honger van als ik er aan terug denk
Eggs Benedict. Ik krijg er honger van als ik er aan terug denk
- daantje1983
- Amerika-ontdekker
Ik had het idd al gelezen ja, vind dat wel erg leuk!Clint schreef:En laat Michigan nou net een van de grootste samenhopingen zijn van Amerikanen van Nederlandse afkomst! Mocht je in de gewone supermarkten geen goede kaas kunnen vinden, kan je altijd naar een Nederlandse winkel (zoals Van der Veen's in Grand Rapids) om een bups Nederlandse kaas te kopen.daantje1983 schreef: Petra, klopt wij hopen naar Wisconsin te gaan of anders Michigan!
@Oortjes: het zal er enorm van af hangen waar je woont denk ik, want hier kan je het hele jaar door Uniekaas en Beemster krijgen (Hy-Vee). Je betaald je wel helemaal scheel, maar het is er wel.
En ach ja, alles is anders dus dat heeft altijd zijn voor en nadelen!
I have an American Dream! I hope my dreams may come true!
De Costco verkoopt ook een heleboel soorten kaas (het ligt wel een beetje aan de winkel wat ze precies hebben). Ik heb er al Goudse kaas, Beemster geitenkaas en Old Amsterdam gevonden, en voor prima prijzen. En met een aantal koelingen met alleen maar kaas heb je behoorlijk wat te kiezen
.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1823 Weergaves
-
Laatste bericht door markro