Heeft iemand enig idee of er nog ergens in normale winkels een soort "grape soda" te koop is eigenlijk? Ik weet dat je in bijvoorbeeld Eichholtz (Amsterdam) "de echte" kan kopen van Welchs, maar daar kom ik niet héél vaak. Ook weet ik dat je van Fernandes (frisdrankmerk met o.a. 'Green Punch' en 'Cherry Bouqet' smaken) ook een 'Red Grape' hebt (Google), maar die is nergens meer te koop ofzo Eigenlijk de perfecte vervanger voor Welchs. Vroeger gewoon bij de Super de Boer, maar tegenwoordig zie ik het nergens meer - alleen die overige smaken (die vies zijn!)...
1985 - 1990 Naperville, Illinois 1990 - 1995 Hopewell Junction, New York Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï Zomer 2010 Rondreis Florida Maart 2011 New York City Zomer 2012 NYC + Southwest
Er gaat voor mij niets bocen de Cherry Limeade van Sonic, heerlijk voor de dorst!
Mijn gezin in de VS drinkt heel veel Dr Pepper en ik had al uitgezocht dat ze dat in de supermarkt bij ons in Nederland gewoon verkopen, Dus ze kunnen met een gerust hart op visite komen!
IrisArizona schreef:
Mijn gezin in de VS drinkt heel veel Dr Pepper en ik had al uitgezocht dat ze dat in de supermarkt bij ons in Nederland gewoon verkopen, Dus ze kunnen met een gerust hart op visite komen!
Dr. Pepper in NL smaakt om de ene of andere manier vele malen slechter dan Dr. Pepper in de VS. Geen idee waarom.
Ik heb hier van de week trouwens Dr. Pepper Ten ontdekt. Een 'light' versie van Dr. Pepper (met slechts 10 calorieën) die verbazingwekkend net zo smaakt als de gewone dr. Pepper. Normaal merk ik toch altijd wel een smaakverschil tussen 'light' en 'normaal'.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Dan zal ik ze tegen die tijd toch een mailtje sturen dat ze zelf een voorraadje mee moeten nemen! Bedankt!
Laatst gewijzigd door Rob op 24 aug 2011, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Mijn favorieten zijn:
Dr. Pepper diet
Pepsi diet cherry; deze heb ik helaas nog niet in NL gezien...
Na alle positieve posts over root beer heb ik vorige week voor het eerst diet A&W (root beer) geprobeerd.
Ik vond het net mondwater! Verschrikkelijk, ik snap niet dat iemand dat lekker kan vinden.
Clint schreef:Ik heb hier van de week trouwens Dr. Pepper Ten ontdekt. Een 'light' versie van Dr. Pepper (met slechts 10 calorieën) die verbazingwekkend net zo smaakt als de gewone dr. Pepper. Normaal merk ik toch altijd wel een smaakverschil tussen 'light' en 'normaal'.
Die is ook speciaal voor mannen, Clint...
[youtube]BiSYdhtyyWY[/youtube]
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.