Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kleding inkopen in de usa
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Kleding inkopen in de usa
Heb ik ook al een keer voorgehad maar als je dan bekijkt op 16 reizen via Brussel ,is het inderdaad niet veel geweest . En ook al pikte ze 1 koffer uit van de 4 , ze keken en hefte wat zaken op maar het stelde echt niets voor en we konden weer verder gaan .
Gr,
Gr,
-
Syllvia
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ok, nu is het wel zo dat als je voor 450euro's mee mag nemen het best veel is, maar ja je zal maar net weer een kleinkind krijgen, en dan al die leuke spulletjes van TH enzo............... 
Ah, 450 euro valt inderdaad best wel mee, daar kan je al redelijk wat voor kopen in outlet shopsSylly schreef:Ok, nu is het wel zo dat als je voor 450euro's mee mag nemen het best veel is, maar ja je zal maar net weer een kleinkind krijgen, en dan al die leuke spulletjes van TH enzo...............
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
is dat eig 450 euro per persoon ? En slaat dat dan enkel op kleding of gewoon op alles, dus ook electronica, souvenirs,... ?
-
Syllvia
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Heb net even bij de Belgiese douane gekeken je mag voor 430 euro mee nemen, en onder de 15 jaar voor 175.
Dat geld dus voor alles hé, camera's, kleding, enz. alles te samen dus.
Dat geld dus voor alles hé, camera's, kleding, enz. alles te samen dus.
- Bushmaster
- Amerika-expert
maar dus niet één laptop van €860,00 met twee personen
maaar eig , hoe kunnen ze dat controleren bij kleding. Als ik me daar 20 tshirts koop en er hangt nerges nog een etiket aan, kan toch niemand aantonen of ik die hier al gekocht had of neit.. Net hetzelfde met een handtas ofzo..
De bewijslast ligt bij jou...............
Ik blijf erbij, dat men zich echt niet druk gaat lopen maken om wat kleding. Maar het verhaal zal anders zijn als je in je koffer tig dingen van hetzelfde hebt liggen. 5 paarse Polo 's, 5 witte polo's, etc. Dan kan het ook nog eens voor de handel zijn.
Ook als je meerdere electronische apparaten meesleept, zal het een andere verhaal worden. Maar men weet heus wel wat er uit Amerika wordt meegenomen.
Afgelopen september hebben mijn man en ik 2 paar nieuwe schoenen meegenomen, een laptop, allerlei keuekenspullen ( van messen tot gadgets), een Weber BBQ plaat en een berg aan kleding.
Vanwege de BBQ plaat was onze koffer opengemaakt (ook niet de eerste keer, ook bij de aankoop van onze food dispenser enkele jaren geleden) en het enige wat wij aantroffen was een fomuliertje van de douane. En ook in deze koffer zat genoeg aan nieuwe kleding.
Ook als je meerdere electronische apparaten meesleept, zal het een andere verhaal worden. Maar men weet heus wel wat er uit Amerika wordt meegenomen.
Afgelopen september hebben mijn man en ik 2 paar nieuwe schoenen meegenomen, een laptop, allerlei keuekenspullen ( van messen tot gadgets), een Weber BBQ plaat en een berg aan kleding.
Vanwege de BBQ plaat was onze koffer opengemaakt (ook niet de eerste keer, ook bij de aankoop van onze food dispenser enkele jaren geleden) en het enige wat wij aantroffen was een fomuliertje van de douane. En ook in deze koffer zat genoeg aan nieuwe kleding.
hmm ik ga mij er toch niet voor inhouden denk ik ze.. Gewoon alles es aandoen, of het laten lijken alsof het gedragen is en de kaartjes eraf knippen. En dat moet dan maar volstaan. Hier koop ik ook bekende amerikaanse merken, dus of dat nu hier gekocht is of niet kunnen ze in feite geen punt van maken..
electronica, dat zit natuurlijk weer anders.
Die 430euro, is dat per man ?
electronica, dat zit natuurlijk weer anders.
Die 430euro, is dat per man ?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Sylly schreef:Heb net even bij de Belgiese douane gekeken je mag voor 430 euro mee nemen, en onder de 15 jaar voor 175.
Dus onschuldig tot het tegendeel bewezen is geldt niet bij de douane dan? Ik vind dat maar raar en ga me ook zeker niet inhouden. Als ze je willen laten betalen voor iets zullen ze toch zelf met bewijzen moeten afkomen, niet andersom. Dat denk ik toch...mtl schreef:De bewijslast ligt bij jou...............
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht