Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Echo laten maken in omgeving Washington DC
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Echo laten maken in omgeving Washington DC
Aw, dat vind ik echt heel lief, dank je wel! 

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ha Petra, ja ik slik de vitamines en eet genoeg verse groente en fruit, al is dat ook een uitdaging in Amerika 
Lief dat je daar aan denkt!

Lief dat je daar aan denkt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Echt, vind je verse groente en fruit een uitdaging hier? Daar kan ik me eigenlijk niets bij voorstellen. Iedere supermarkt heeft een prachtige verse afdeling en er zijn heel wat "farmer's markets" plus restaurants hebben allerlei salades op het menu. Ik kan jullie trouwens vertellen, dat gezond eten in Nederland ook niet zo makkelijk is, als je op vakantie bent. Maar blij, dat goed voor jezelf zorgt
.

Het is heel wisselend, maar we zijn onderweg diverse dorpen/ supermarkten (met name omgeving Texas) tegengekomen waar geen vers afdeling was..
Nu in Selma North Carolina is het weer prima te doen
Tis gewoon ff zoeken en de juiste plaats vinden!
Nu in Selma North Carolina is het weer prima te doen

Tis gewoon ff zoeken en de juiste plaats vinden!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oh, ik dacht, dat jullie al hier in Washington waren. Inderdaad verschilt het aanbod erg afhankelijk van waar je bent.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Wellicht een beetje een politieke reactie, maar PP heeft het niet zo op met echo's. Sommige PP's bieden het wel, andere niet.Dutchess schreef:Volgens de website van Planned Parenthood in DC doen ze geen echos maar ze kunnen je misschien helpen iemand te vinden om dat te doen.
Krijgt iedere zwangere vrouw tegenwoordig een echo? Bij mijn 2 zwangerschappen (de laatste ook al weer 18 jaar geleden hoor) vond de verloskundige het niet nodig tenzij er mogelijke problemen waren.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap, vreemd dat het zo lastig en duur zou moeten zijn om in de us een echo te laten maken.
Wat is een 4D echo? Mijn dochter heeft bij haar zwangerschap wel een 3d echo gehad, errrug leuk (jaja en Oma mocht mee
)
Wat is een 4D echo? Mijn dochter heeft bij haar zwangerschap wel een 3d echo gehad, errrug leuk (jaja en Oma mocht mee

Ik weet een goede verloskundigenpraktijk in Rockville (15 minuten van DC), dat kan goedkoper zijn dan de OB/GYN. En ze zijn heel aardig. Stuur maar een PB als je een adres/telefoonnummer wilt. Veel plezier en succes met je zwangerschap! Oja, een tip voor misselijkheid, ze verkopen bij de wholefoods (en vast ook andere winkels) ginger ale met echte gember.
Een 4D echo is een filmpje...Sylly schreef:Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap, vreemd dat het zo lastig en duur zou moeten zijn om in de us een echo te laten maken.
Wat is een 4D echo? Mijn dochter heeft bij haar zwangerschap wel een 3d echo gehad, errrug leuk (jaja en Oma mocht mee)

@SanneN ik ga je een berichtje sturen!
Grappig hoeveel er veranderd. Ik kreeg tijdens mijn laatste zwangerschap (zoonlief is net 7 jaar geworden, dus niet zo gek lang geleden) nog maar 1 echo en dat was in het begin. En nu krijgt men dus zelfs al 3 echo's gedurende de hele zwangerschap!
@Jasmijn: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel bijzonder om nu met z'n 'drieën' te reizen. Ik hoop dat de echo gaat lukken.
@Jasmijn: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel bijzonder om nu met z'n 'drieën' te reizen. Ik hoop dat de echo gaat lukken.
september 2005: California & Nevada (met camper)
mei 2007: Florida
oktober 2007: New York
julie/augustus 2012: California, Arizona, Utah en Nevada
http://letsgousa.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://letsgoflorida.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2007: Florida
oktober 2007: New York
julie/augustus 2012: California, Arizona, Utah en Nevada
http://letsgousa.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://letsgoflorida.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
@Petra, dank
Ik ga Sanne haar tip proberen, dat zal halverwege volgende week zijn want we gaan morgen eerst een paar dagen kamperen in Shernandoah National Park!

Ik ga Sanne haar tip proberen, dat zal halverwege volgende week zijn want we gaan morgen eerst een paar dagen kamperen in Shernandoah National Park!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht