Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alex Jones
-
Lewisweathers89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Alex Jones
Ik vroeg me af of er mensen zijn die wel eens naar de radioshows van Alex Jones luisteren. Alex Jones heeft elke dag een radioshow waarin hij 3 uur lang praat over o.a. economie, politiek en milieu. Het leuke aan Alex Jones is dat hij niet alles wat wordt uitgezonden door Fox news, CNN etc klakkeloos overneemt, maar zelf onderzoek doet naar historische gebeurtenissen en politieke kwesties. Hij wordt vaak bekritiseerd en een conspiricy theorist genoemd, maar ik moet zeggen dat ik nu al ruim een jaar naar zijn shows luister en dat mijn mond soms openvalt van verbazing over zijn uitspraken die vaak gewoon kloppen. Zo voorspelde hij dat de goud en zilverprijs explosief zouden gaan stijgen, legt hij uit hoe het Federal Reserve System nou echt werkt en zet hij grote twijfels bij de war on terror.
Zijn website: www.infowars.com
Zijn website: www.infowars.com
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: Alex Jones
Typische samenzweringstheorist. Van het World Trade Center dat opgeblazen zou zijn, tot de "macht" Bildenberg conferentie, de Federal Reserve, het geboortebewijs van Obama dat vervalst zou zijn, enz., enz.
Geen wonder dat je mond vaak openvalt van verbazing als je naar Jones luistert.
Geen wonder dat je mond vaak openvalt van verbazing als je naar Jones luistert.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.