Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto's van Nederamerikanen
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Auto's van Nederamerikanen
Mijn Volvo 740 wagon toen hij in de haven van San Francisco stond te wachten om naar Nederland te gaan !

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die kan je toch voor een appel en een ei in Nederland kopen?Myrte schreef:Mijn Volvo 740 wagon toen hij in de haven van San Francisco stond te wachten om naar Nederland te gaan !
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gefeliciteerd Loek en Gepke! Wat een prachtige auto. Peter en ik zijn helemaal weg van de nieuwe explorer. Veel plezier ermee!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik weet niet of er veel verschil is tussen een '94 en recentere editie, maar niet iedereen is blij met zo'n auto:Fisherman schreef:Toen ik hier kwam wonen heb ik de eerste 3 jaar met een 94 Mercury Grand Marquis rondgereden. Ik heb daar met veel plezier in gereden,ik vond het een hele fijne auto!
viewtopic.php?f=30&t=27599&start=100#p521796
Die kentekenplaten van Gepke en Loek zijn leuk. Familie van mij in LA heeft ook een Fryslan sticker achterop een oude Mercedes. Zelf houd ik niet van stickers op de auto. Heb er geen enkele meer, zelfs die rare 'belastingsticker' van IJsland aan de binnenkant van de voorruit heb ik na een jaar toch maar verwijderd.
Johan
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb hem ook in Nederland gekocht !ned in MO schreef:Die kan je toch voor een appel en een ei in Nederland kopen?Myrte schreef:Mijn Volvo 740 wagon toen hij in de haven van San Francisco stond te wachten om naar Nederland te gaan !
Wilde heel graag dit USA model omdat ik de koplampen zo mooi vind en het een automaat is.
Helaas niet voor een appel en een ei aangezien hij uit 1985 dus wegenbelastingvrij is.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
De "stickers" zijn magneten, dus ik kan ze er zo afhalen en ergens anders "plakken"johan1973 schreef: Die kentekenplaten van Gepke en Loek zijn leuk. Familie van mij in LA heeft ook een Fryslan sticker achterop een oude Mercedes. Zelf houd ik niet van stickers op de auto. Heb er geen enkele meer, zelfs die rare 'belastingsticker' van IJsland aan de binnenkant van de voorruit heb ik na een jaar toch maar verwijderd.
Johan
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Loek, mooie Explorer voor Gepke en gave magneetplaatjes!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Mooie aankoop Loek!
Ook een mooie kleur trouwens. In zo'n auto wil ik straks wel 4 weken rondrijden.
Ook een mooie kleur trouwens. In zo'n auto wil ik straks wel 4 weken rondrijden.
Hele mooie explorer!
- Color01
- Amerika-expert
Deze topic even een schopje omhoog gegeven.
Mijn Nieuwe aan winst....Mazda MX5 Miata.

Mijn Nieuwe aan winst....Mazda MX5 Miata.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh da's leuk speelgoed!! 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Zoom Zoom Zoom!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Leuke om te zien wat iedereen rijdt. ZItten hele leuke auto's bij.
Toen ik zelf verhuisde 3 jaar geleden is het eerste wat ik kocht een grote oude Lincoln, altijd al zoiets willen hebben. Ik gebuik deze voor alle grote trips. Vorige week nog een trip naar de Oostkust. 2500 mijl in 5 dagen.
Daarnaast voor het dagelijks gebruik een Land Rover Defender en een Land Rover LR4 (en natuurlijk zoals haast iedereen in Michigan een truck)
Toen ik zelf verhuisde 3 jaar geleden is het eerste wat ik kocht een grote oude Lincoln, altijd al zoiets willen hebben. Ik gebuik deze voor alle grote trips. Vorige week nog een trip naar de Oostkust. 2500 mijl in 5 dagen.
Daarnaast voor het dagelijks gebruik een Land Rover Defender en een Land Rover LR4 (en natuurlijk zoals haast iedereen in Michigan een truck)
Hierbij 2 foto's van ons wagenpark, mijn vrouw rijdt in een Honda CRV en dat is handig om de kerstboom te vervoeren en ikzelf rij in een Audi A4.
De Honda:

De Audi A4:

De Honda:

De Audi A4:

-
donut
Prachtig die Audi!
Ik hou niet van de looks van Amerikaanse auto's, alleen Jeep spreekt me aan.
Een Saabgek (man) hier in huis. Jammer dat het merk op sterven na dood is
Man rijdt Saab Viggen:

Ik rijd Saab Turbo X: (nog wel, 2e kindje komt a.s. vrijdag ter wereld en dan neemt mijn man deze en ik krijg de 2012 Jeep Gr. Cherokee *zucht* ik vind een automaat rijden helaas niks aan)

Ik hou niet van de looks van Amerikaanse auto's, alleen Jeep spreekt me aan.
Man rijdt Saab Viggen:
Ik rijd Saab Turbo X: (nog wel, 2e kindje komt a.s. vrijdag ter wereld en dan neemt mijn man deze en ik krijg de 2012 Jeep Gr. Cherokee *zucht* ik vind een automaat rijden helaas niks aan)

Hier maak je toch een denkfout, vind ik. Saab is natuurlijk Zweeds (=Europees) maar ze ontwerpen al jaren auto's vooral met het oog op de Amerikaanse markt. Dus qua ontwerp zijn recente Saabs echt wel Amerikaanse auto's.donut schreef:Ik hou niet van de looks van Amerikaanse auto's, alleen Jeep spreekt me aan.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
donut
Ja ik weet ook wel dat Saab later GM werd, dat is die eeuwige discussie over welke fabrikant maakt wat voor welk merk en waar en is het dan nog wel een echte Saab, Mercedes etc. maar de looks zijn nog altijd anders dan de gemiddelde amerikaanse auto, vind ik. Minder bold. Ik bedoel vnl. Chevy, Dodge, GMC etc.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van het weekend de VW Touareg verkocht. Na 161000 mijl (vrij) trouwe dienst moest erg het een en ander aan gebeuren en bij een Touareg is dat gauw duizenden dollars.
Tsja toen wilde ik graag de amerikaanse ueber SUV hebben. Na vrij lang gezocht te hebben een als nieuw uitziende HUMMER H2 gevonden met maar 50000 mijl op de teller.
Het kolkt alleen wel aardig in de tank maar dat mag de pret niet drukken

Er moet alleen nog een NL sticker op en een Hybrid plaatje (it burns gas and rubber
)
Tsja toen wilde ik graag de amerikaanse ueber SUV hebben. Na vrij lang gezocht te hebben een als nieuw uitziende HUMMER H2 gevonden met maar 50000 mijl op de teller.
Het kolkt alleen wel aardig in de tank maar dat mag de pret niet drukken

Er moet alleen nog een NL sticker op en een Hybrid plaatje (it burns gas and rubber
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2332 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 5 Reacties