Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Burning Man Ervaringen
Burning Man Ervaringen
Hallo allen,
Hebben er mensen ervaring met het festival Burning Man? Ik wil er naar toe, maar moet even wat afwegingen maken. Wie kan mij er wat over vertellen, ervaringen, hoe of wat, etc. Hoor het graag! Gr, Freek
Hebben er mensen ervaring met het festival Burning Man? Ik wil er naar toe, maar moet even wat afwegingen maken. Wie kan mij er wat over vertellen, ervaringen, hoe of wat, etc. Hoor het graag! Gr, Freek
Re: Burning Man Ervaringen
Laatste een documentaire gezien over een aantal edities van dit spektakel, lijkt me ook wel leuk om eens mee te maken.
Ik denk dat je de LLink/BNN documentaire bedoelt, die is nog steeds terug te zien, en wel hier.
Het lijkt me een fantastisch, maar ook slopend spektakel
Het lijkt me een fantastisch, maar ook slopend spektakel
Was een Amerikaanse documentaire die vooral ook over de opbouw ging en dat dit steeds professioneler gebeurde, er is trouwens erg veel als je even googled
Had Dennis uit Colorado daar niet wat over geschreven?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, volgens mij ging dat over de Frozen Dead Guy days 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep, ik ben nog nooit op het naaktlopersspektakel geweest...
Het was inderdaad Frozen Dead Guy Days...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
In de jaren '90 ben ik een paar keer naar Burning Man Fest geweest en heb toen een geweldige tijd gehad! Ik kan me goed voorstellen dat het idee nog steeds hetzelfde is, maar dat er qua organisatie wellicht een en ander is verandert. Er waren toen totaal geen voorzieningen. Een handjevol chemische toiletten, maar dat was het. Je kon nergens iets te eten halen, hoewel sommige stands wel cake (gewone cake als spacecake), koekjes en limonade en dergelijke hadden. Wij, mijn ex-vriend en ik, sliepen in de auto en hadden dingen als pasta, spam en poptarts bij ons. En een simpel campingsetje om wat eten te koken. En heeeeel veel water! Al je afval moet je zelf mee terug nemen. Er waren toen een paar 'stands' waar je je afval kon deponeren en wat werd gebruikt om kunst van te maken. Entree kostte een paar honderd dollar, maar dat werd goedkoper naarmate het later in de week was. De dag voor het verbranden van de levensgrote pop, kon je voor meer dan de helft van de prijs naar binnen. Er ging geen vervoer naartoe, je moet zorgen voor eigen vervoer. Er liepen inderdaad veel naaktlopers rond, maar ook mensen die geweldig waren verkleed en mensen in een gewone korte broek en t-shirt. Ik heb in Nederland nog foto's, zodra ik over een paar maanden weer thuis ben zal ik die inscannen en op het forum plaatsen. Ook moet er ergens op internet nog een uitgebreid verslag van mij te vinden zijn. die zal ik ook eens opzoeken. Het is in ieder geval een geweldige ervaring en ik kan het zeker aanraden om een keer mee te maken!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 20521 Weergaves
-
Laatste bericht door crazywarning
-
- 4 Reacties