De Pearl hier in Nederland had 2 weken nodig om mijn bril te boetseren, om nog maar te zwijgen over de prijzen...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat koop je in Amerika?
- Corvette Racing
- Amerika-ontdekker
Re: Wat koop je in Amerika?
Goeie tips over brillen!
De Pearl hier in Nederland had 2 weken nodig om mijn bril te boetseren, om nog maar te zwijgen over de prijzen...
Ik heb onlangs een stukje speelgoed gekocht.
Naast dat kinderen het leuk vinden vind ik het zelf ook fantastisch.

Werkt to t ongeveer 10 meter en is compleet met geluids efecten en omhoog vliegende cans en bottles

Naast dat kinderen het leuk vinden vind ik het zelf ook fantastisch.

Werkt to t ongeveer 10 meter en is compleet met geluids efecten en omhoog vliegende cans en bottles
- Color01
- Amerika-expert
dat is gevaarlijk stukje speelgoed
in nederland zou je er voor op gepakt worden
in nederland zou je er voor op gepakt worden
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Als je speciale glazen nodig hebt hier ook niet hoor. Alleen de standaard maten hebben ze op maat.Corvette Racing schreef:Goeie tips over brillen!![]()
Heb je cylinder afwijkingen aan je ogen, moet je ook gewoon 2 weken wachten.
Voor ons waren onze brillen in NL echt wel goedkoper dan hier. Zeker als je daar de oogmeting er bij optelt.
Denk dat het van geval tot geval scheelt.
Nee hoor, werkt met infrarood. Er beweegt zich geen massa van pistool naar target.
De infrarood straal moet precies het oogje raken dat onder elke bottle of can zit. Er schiet dan vervolgens een pen uit de boomstam omhoog die dat ene item de lucht in laat vliegen. Daar elke bottle en can uit minimaal twee delen bestaat vliegen ze ook nog eens uitelkaar.
De infrarood straal moet precies het oogje raken dat onder elke bottle of can zit. Er schiet dan vervolgens een pen uit de boomstam omhoog die dat ene item de lucht in laat vliegen. Daar elke bottle en can uit minimaal twee delen bestaat vliegen ze ook nog eens uitelkaar.
- Vnix
- Amerika-ontdekker
Pledge Multi Surface Cleaner gaat altijd mee terug naar Nederland.
Zowel de spuitbussen als de doekjes zijn perfect voor o.a. het reinigen van een laptop of (vette vingers op) een iPad.

Pledge Commercial
Zowel de spuitbussen als de doekjes zijn perfect voor o.a. het reinigen van een laptop of (vette vingers op) een iPad.

Pledge Commercial
-
Jana&Joeri
- Amerika-newbie
Heb in 2007 de Route 66 gedaan.
Ben in België vertrokken met 1 samsonite en ben met twee samsonites terug gekomen.
Ze stak boordevil spullen van Harley-Davidson en de gebruikelijke merkkledij.
Dit jaar gaan we terug en hoop ik een Gibson of Fender gitaar te schaken. Scheelt 'em toch vlug 300 Euro en meer en wordt trouwens als handbagage beschouwd.
Je kan een paar nederlandstalige stickers op de koffer plakken voor je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen
have fun & rock on'
Ben in België vertrokken met 1 samsonite en ben met twee samsonites terug gekomen.
Dit jaar gaan we terug en hoop ik een Gibson of Fender gitaar te schaken. Scheelt 'em toch vlug 300 Euro en meer en wordt trouwens als handbagage beschouwd.
Je kan een paar nederlandstalige stickers op de koffer plakken voor je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen
have fun & rock on'
> Je kan een paar nederlandstalige stickers op de koffer plakken voor
> je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen
Oude guitarcase gebruiken, wat krasjes, bonnen en papierwerk per post versturen, en natuurlijk gebruikte snaren er op !
> je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen
Oude guitarcase gebruiken, wat krasjes, bonnen en papierwerk per post versturen, en natuurlijk gebruikte snaren er op !
- Color01
- Amerika-expert
Jana&Joeri schreef:Heb in 2007 de Route 66 gedaan.
Je kan een paar nederlandstalige stickers op de koffer plakken voor je inchecked, zo loop je al iets mindr kans om tax te moeten betalen![]()
have fun & rock on'
Check eens een paar Pawn Shops ..heb er al heel wat spullen gekocht voor een lage prijs......en je kunt daar altijd voor een lagere prijs onderhandelen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
mijn ervaringen met pawn shops is rotzooi voor een veel te hoge prijs
- Color01
- Amerika-expert
dan kom je bij de verkeerde Pawn Shops .. we hebben hier paar Pawn Shops ..die echt mooi spul hebben........vraag het maar aan m'n vrouw die in de Juwelen handel zit.ned in MO schreef:mijn ervaringen met pawn shops is rotzooi voor een veel te hoge prijs
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kijk dan ook niet naar juwelen.
Meer naar electronica en gereedschap.
Ooit eens op zoek geweest naar een TV. Ik kon beter een nieuwe kopen en dat heb ik dus ook gedaan
Meer naar electronica en gereedschap.
Ooit eens op zoek geweest naar een TV. Ik kon beter een nieuwe kopen en dat heb ik dus ook gedaan
Ook thrift stores kan ik van harte aanbevelen. Vaak vind je daar trouwens fonkelnieuwe spullen, nog in de verpakking, voor een habbekrats.
Wat te denken van een nieuwe Levis Blue Tabe voor 5 Dollar, of een "nieuwe" klassieke stapler van zo'n 60 oud voor 4 Dollar.
Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.
Wat te denken van een nieuwe Levis Blue Tabe voor 5 Dollar, of een "nieuwe" klassieke stapler van zo'n 60 oud voor 4 Dollar.
Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.
Klopt, ze verkopen Walmart zooi duurder dan bij Walmart zelf, je kan trouwens wel flink afdingen bij ze.ned in MO schreef:mijn ervaringen met pawn shops is rotzooi voor een veel te hoge prijs
Bramster schreef:Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.
Madonna kocht vroeger al 2e hands ondergoed en droeg dit over haar t-shirt
Leuke serie is http://www.aetv.com/storage-wars/ een van de opkopers heeft een thrift store, heb zelf ook wel eens storage buildings opgekochtBramster schreef:Vroeger waren de thrift stores voor de onderlaag van de bevolking, maar sinds Madonna ze promoot vind je op de parking lot menig Hummer en Escalade.
-
maverick86
- Amerika-newbie
Weet er iemand of de prijs van horloges gemiddeld lager is in Amerika dan in Nl?
Ik heb geen specifiek merk in gedachte. Maar als ik deze zomer toch in Amerika ben
Ik heb geen specifiek merk in gedachte. Maar als ik deze zomer toch in Amerika ben
Yip, horloges zijn een stuk goedkoper, meeste merken tenminste wel, beste kan je zoeken via http://www.amazon.com/ dan heb je een idee qua prijzen, komt in de winkel wel sales tax bij.
-
maverick86
- Amerika-newbie
Thanks voor de snelle reactie!
-
hypemountains
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
O wie o wie kan mij helpen.
Ik vertrek volgende week naar New York en wilde lingerie shoppen.
Maar ik ben ook opzoek naar groothandels die lingerie verkopen.
Ik wil namelijke een website beginnen in lingerie.
Wie heeft een aantal tips voor mij.
Hype
Ik vertrek volgende week naar New York en wilde lingerie shoppen.
Maar ik ben ook opzoek naar groothandels die lingerie verkopen.
Ik wil namelijke een website beginnen in lingerie.
Wie heeft een aantal tips voor mij.
Hype