Is dat niet waar een hypotheek om draait? Een onderpand: het huis dus?Bramster schreef:Het huis staat tegenover de schuld, niet jij persoonlijk.
Derk
Is dat niet waar een hypotheek om draait? Een onderpand: het huis dus?Bramster schreef:Het huis staat tegenover de schuld, niet jij persoonlijk.
Deze mensen voldeden waarschijnlijk niet aan de inkomens-eisen om aan medicaid mee te mogen doen.Hockey schreef:Waarom kwamen deze mensen niet in aanmerking voor medicaid?
Happy. Snug as a bug in a rug. In m'n element.Mensen, mensen!
Terug on topic alstublieft! Het was niet de bedoeling dat dit topic uitloopt op een politieke discussie, maar dat het gewoon gaat om de vraag: Hoe voel jij je als Nederlander in Amerika?
Ik woon in LA, en ik ben echt verbáásd door de manier waarop mensen op mij reageren. Ja, ik ben lang, blond, blauwe ogen, maar had een beetje het idee dat iedereen in LA stunning is. Er wordt me te pas en te onpas verteld hoe mooi ik ben, en als ik uitga staan de mannen me aan te staren. Ik vind het vervelend: laat mij maar liever met rust.JayLovesUSA schreef:
Desondanks heb ik wel veel momenten dat ik me in de VS Nederlander voel. Al was het maar omdat ik lang en blond ben, en netjes gekleed (itt tot Amerikanen buiten de steden). Met mijn leren schoenen en overhemd val ik toch al gauw op, naast de kleinere, sportschoenen, baggy shirts/sweater en baseballcap dragende Amerikanen. Ik ben voor hun óf Europeaan óf homo. Ik heb sowieso weinig blonde mannen gezien in Amerika, of ligt dat aan mij?
Hmm, laat de forumleden even mee-oordelen of genieten, foto!Journalist schreef:Ik woon in LA, en ik ben echt verbáásd door de manier waarop mensen op mij reageren. Ja, ik ben lang, blond, blauwe ogen, maar had een beetje het idee dat iedereen in LA stunning is. Er wordt me te pas en te onpas verteld hoe mooi ik ben, en als ik uitga staan de mannen me aan te staren.
De originele vraag maar weer eens quoten, scheelt teruglezen.JayLovesUSA schreef:Iedereen op dit forum is Amerika-fan en er al vaak geweest, volgens mij. Waar ik benieuwd naar ben: waarom ga jij naar Amerika? Zijn het de mensen? De natuur? De ruimte? En voel je je in Amerika ook echt een Amerikaan? Of voel je je meer Nederlander?
In Nederland heb ik me nooit echt thuisgevoeld. Asociale mensen, geen discipline, voordringen, geen respect voor mensen in uniform (en de mensen in uniform laten ook maar wat makkelijk met zich sollen). Die dingen vind ik in Amerika geweldig. Vriendelijke mensen, veel ruimte, politie die nog de baas is, discipline in het openbare leven etc.
Desondanks heb ik wel veel momenten dat ik me in de VS Nederlander voel. Al was het maar omdat ik lang en blond ben, en netjes gekleed (itt tot Amerikanen buiten de steden). Met mijn leren schoenen en overhemd val ik toch al gauw op, naast de kleinere, sportschoenen, baggy shirts/sweater en baseballcap dragende Amerikanen. Ik ben voor hun óf Europeaan óf homo. Ik heb sowieso weinig blonde mannen gezien in Amerika, of ligt dat aan mij?
Foto, please.LeenG schreef:Hmm, laat de forumleden even mee-oordelen of genieten, foto!Journalist schreef:Ik woon in LA, en ik ben echt verbáásd door de manier waarop mensen op mij reageren. Ja, ik ben lang, blond, blauwe ogen, maar had een beetje het idee dat iedereen in LA stunning is. Er wordt me te pas en te onpas verteld hoe mooi ik ben, en als ik uitga staan de mannen me aan te staren.![]()
![]()